bnezofil Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har en Motorola SLVR med Kompis Kontant fra Tele2. I går fikk jeg et OneCall Mobil Faktura. Jeg fikk satt i SIM-kortet og alt fungerte slik som det skulle. Men så skulle jeg ringe til denne mobilen fra min SLVR tidligere i dag, og da fikk jeg bare beskjed om at telefonen var utilgjengelig. Det går fint å ringe til den fra Telenorabbonement, samt fra fasttelefon, ingen problemer der, men det er med SLVRen og Kompis Kontant problemene starter. Noen tips her? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har en Motorola SLVR med Kompis Kontant fra Tele2. I går fikk jeg et OneCall Mobil Faktura. Jeg fikk satt i SIM-kortet og alt fungerte slik som det skulle. Men så skulle jeg ringe til denne mobilen fra min SLVR tidligere i dag, og da fikk jeg bare beskjed om at telefonen var utilgjengelig. Det går fint å ringe til den fra Telenorabbonement, samt fra fasttelefon, ingen problemer der, men det er med SLVRen og Kompis Kontant problemene starter. Noen tips her? Det står en dato når simkortet blir aktivert på medfølgende brev.. Fram til denne dagen kan du ikke bruke simkortet. Eller har denne dagen kommet..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har en Motorola SLVR med Kompis Kontant fra Tele2. I går fikk jeg et OneCall Mobil Faktura. Jeg fikk satt i SIM-kortet og alt fungerte slik som det skulle. Men så skulle jeg ringe til denne mobilen fra min SLVR tidligere i dag, og da fikk jeg bare beskjed om at telefonen var utilgjengelig. Det går fint å ringe til den fra Telenorabbonement, samt fra fasttelefon, ingen problemer der, men det er med SLVRen og Kompis Kontant problemene starter. Noen tips her? Har litt problemer med å følge tråden i det du skriver, men kan saken være at du ett eller annet sted har prøvd å ringe til et sim-kort som ikke er aktivt? Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 SIM-kortet er aktivt. Alle bortsett fra Tele2 kunder klarer å ringe til det. Jeg og min bror har begge Tele2 og klarer ikke å ringe til dette kortet... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da kontakter du Tele2. Feilen ligger sannsynligvis hos dem, og dersom feilen ikke ligger hos dem så bør deres teknikere klare å finne ut hvor feilen ligger. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Det ordnet seg faktisk dagen etterpå. Vet ikke hva som hadde skjedd... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sikkert en routing tabell som ikke var oppdattert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå