Gå til innhold

Problemer med å ringe til Onecall

Anbefalte innlegg

Jeg har en Motorola SLVR med Kompis Kontant fra Tele2. I går fikk jeg et OneCall Mobil Faktura. Jeg fikk satt i SIM-kortet og alt fungerte slik som det skulle. Men så skulle jeg ringe til denne mobilen fra min SLVR tidligere i dag, og da fikk jeg bare beskjed om at telefonen var utilgjengelig. Det går fint å ringe til den fra Telenorabbonement, samt fra fasttelefon, ingen problemer der, men det er med SLVRen og Kompis Kontant problemene starter.

Noen tips her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Motorola SLVR med Kompis Kontant fra Tele2. I går fikk jeg et OneCall Mobil Faktura. Jeg fikk satt i SIM-kortet og alt fungerte slik som det skulle. Men så skulle jeg ringe til denne mobilen fra min SLVR tidligere i dag, og da fikk jeg bare beskjed om at telefonen var utilgjengelig. Det går fint å ringe til den fra Telenorabbonement, samt fra fasttelefon, ingen problemer der, men det er med SLVRen og Kompis Kontant problemene starter.

Noen tips her?

Det står en dato når simkortet blir aktivert på medfølgende brev.. Fram til denne dagen kan du ikke bruke simkortet. Eller har denne dagen kommet..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Noen tips her?

Har litt problemer med å følge tråden i det du skriver, men kan saken være at du ett eller annet sted har prøvd å ringe til et sim-kort som ikke er aktivt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...