ED209 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har et irritasjonsmoment på maskinen min. Til stadighet dukker det opp svarte felt i noen spill. Feks. slik som nå når jeg fikk innstallert CoD4 på maskinen, opplever jeg at områder på bakken blir svart, folk og kjøretøy/helikopter blir svart (blinkende når de er i bevegelse). Tenker som så at det muligens ikke kan være DX9 som er feil, da jeg har samme problemet i Far Cry (ikke Crysis). Ellers funker de andre spillene helt ok, BF2/1942/2142. Specs på maskinen. eVGA GeForce 7800 GS (AGP) MSI K9MM-V hovedkort AMD Athlon 64 X2 4200+ (AM2) Kingston DDR2 PC5300 2048MB Skjermkortdriver: ca.5mnd gammel fra nvidia. Hvis det er noen opplysninger som mangler, så bare spør. Trenger hjelp her. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Start med å oppdatere skjermkort driverne Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Start med å oppdatere skjermkort driverne Har du noen å anbefale, med tanke på at det er et eldre AGP kort?? Burde jeg lete etter noen eldre drivere til det? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Start med å oppdatere skjermkort driverne Har du noen å anbefale, med tanke på at det er et eldre AGP kort?? Burde jeg lete etter noen eldre drivere til det? går du inn på www.nvidia.com så står det hvilken driver som er til hva.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå