Gå til innhold

Merkelig Grafikk i Crysis

Anbefalte innlegg

Hei

Prøvde å finne en annen tråd om dette, man fant ikke.

I crysis, så er det som om jeg har 16bit farger eller noe, fordi det er store sirkler lengre og lengre ut rundt sola eller månen. Ødelegger veldig atmosfære.

Man ser kjempeee tydlig at himmelen er fake, når man ser tydlige fargeforskjell overganger. Hva i all verden er dette? mange andre spill har ikke dette med samme hardware jeg har.

In case det er viktig, q6600, 8800gt, 4gb ram vista 64...hmm...?

help

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøvd å innstallere drivere på nytt/ nyeste drivere?

Jeg har Nvidias 7.15.11.6902 drivere installert. Så vidt jeg vet, er det de nyeste.

Vid jeg har postpro på very high, så ser det ut til å forsvinne... men dette er veldig irriterende uansett innstillingsnivå, og virker elementært. Mener å huske å sett sånn når man har 16bits farger... men det er jo en stund siden var vanlig...

Skjønner ikkeno jeg!

Lenke til kommentar
screenshot?

post-24259-1196280936_thumb.jpg

De veldig tydlige... ehh... haloene eller hva suttan jeg skal kalle det?

BTW : Hvordan får jeg slutt på tearing?

det er nok noe med TOD å gjøre (time of day) for det er slik at hvis man tweaker TOD så kan man ende opp med "rings" som jeg kaller det og det er bare at fargene blir tweaka "for mye" så det legger igjen "faked" farger :p du kan åpne sandbox og tweake det så kan du fort se at det forsvinner, gjerne når du setter "light multiplier" høyere :p

Lenke til kommentar
screenshot?

det er nok noe med TOD å gjøre (time of day) for det er slik at hvis man tweaker TOD så kan man ende opp med "rings" som jeg kaller det og det er bare at fargene blir tweaka "for mye" så det legger igjen "faked" farger :p du kan åpne sandbox og tweake det så kan du fort se at det forsvinner, gjerne når du setter "light multiplier" høyere :p

Har ikke tweaka noe jeg. Det bare er der hele tiden. Som no tåke ring greier som ligger over sola og himmelen hele tiden. Å justere gamma og sånt hjelper ingenting. Har ikke dette på andre spill som HL2 Ep1/2 og div andre titler.

Lenke til kommentar
screenshot?

Har ikke tweaka noe jeg. Det bare er der hele tiden. Som no tåke ring greier som ligger over sola og himmelen hele tiden. Å justere gamma og sånt hjelper ingenting. Har ikke dette på andre spill som HL2 Ep1/2 og div andre titler.

nei, det er ikke DU som har tweaka de, men crytek, for det er en del av atmosfærer de har skapt ved hjelp av TOD :p ikke noe å gjøre med det, bare å prøve å unngå å se på månen :p

*ler*

håper det ble klarere nå? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...