Skjeggape Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 akkurat kjøpt meg en SE W950i, plugget i strømmen og lurer nå på hvor lenge jeg bør la den stå før jeg tar den i bruk. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Til du enten a) skal bruke den eller b) den er fulladet? -KJ Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Til du enten a) skal bruke den eller b) den er fulladet? -KJ Selv om det er førstegang den lades? Tidligere mobiler har jo måtte stå i lading i x antall timer før de kunne tas i bruk. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser at mange mobilbutikker fortsatt leverer med en folder der det står at man skal lade batterier i minst ti timer før første gangs bruk, samt at man alltid skal prøve å lade batteriet helt ut før man lader på nytt. Dette var nok tilfelle med eldre batterier og vil med dagens batterier være bortkastet tid. I tillegg så kan nyere batterier ta skade av å bli for utladet. Jeg lader til telefonen er full og klattlader deretter ved behov + hver natt. Mine batterier ser ikke ut til å ta skade av det. -KJ Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har folk mobilen på mens den lader første gang da? Det har jeg, og ser ingen grunn til at det egentlig gjør noe med batteriet siden telefonen da står på hovedsakelig pga strømmen fra laderen, og ikke batteriet! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor skal det ha noe mer å si om man har den på første gang man lader i forhold til den 312. gangen? Bare overtro. Finfin side med MASSE info om batterier: http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå