Petaaar Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei jeg fikk meg mitt antec p190 kabinetti posten her om dagen ,, men jeg vil gjerne sette alt på viftestyinrg pga liker og senke de enda litt mer en det man kan med de tri cool viftene,, det jeg støter på er at jeg ikke skjønner helt hvordan jeg skal få det til ,, pga viftestringen min har 3 pins kontakt, på viftene er det 1*2 pin for strøm og 1*3pin til regulaasjon på baksiden,, prøvde og koble det opp med de to pwr pinnen på power i viftestyringen og plugga alle turatalls singnalene på den ene gule fra viftestyringen, det funka meg dårlig noen som har noen invendiger ? Peter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bilder sier mer enn tusen ord! *Bilder hadde vært kos* Lenke til kommentar
mago Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Et eksempel på hjemmelagd "viftestyring" orginalt får vel viftestyringa/motstandsbryteren på p190 12v å regulere på gi den 7v istedet ellers så er denne en lekker sak til viftestyring Aerocool FP-01 Systemovervåkning i Transformers-ånd Endret 8. desember 2007 av mago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå