Bear^ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har et uidentifisert problem med konsollen min. Det er så innmari svak lyd ingame. Så jeg smekker anlegget på full mokking og det er såvidt jeg hører lydeffektene i spillet, men så kommer plutselig en cut scene og da sprenger jeg nesten høytalerne. Trodde problemet var kun med Halo 3 men har nå samme problem med Mass Effect. Noen som har hadt noe lignende problem? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har du rett lydinnstilling i settings? Sereo eller 5.1? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Står på stereo i lydinnstillingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Står på stereo i lydinnstillingene. på reciver/xbox/spill ? bruker du optisk? sitter alt i som det skal... det er mulig spillet sender i 5.1 men anlegget dit spiller av i stereo da kan dette bli resultatet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Bruker ikke optisk nei. Men om spillet sender i 5,1 hvor kan jeg skru av dette om det så er tilfellet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvis xboxen står på stereo så skal egentlig ikke spillet sende i 5.1 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Og det gjør den, så hva kan da problemet være med boksen? Tror jeg har fått hjertestans mins 2 ganger i løpet av Halo 3 hvor anlegget sto på smekke full mokking for å høre skytingen i spillet og så plutselig kom en cutscene og nesten sprengte veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå