Gå til innhold

Hva med å gi meg muligheten til å være forskjellig?

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Det jeg da tenker på er at jeg synes begrensningene ved kun å få være en personlighet (med tydelighet), fremfor å kunne vise med tydelighet at det inntrykket kan være helt feil, noe som det ofte er (fordi jeg har kun kontroll over mine uttalelser, men null kontroll over hvilken effekt mitt "uttrykk" gir mottakeren), synes jeg er litt hemmende.

Det hadde vært ønskelig å ha mulighet til å opprette flere brukerprofiler/personligheter under samme abbonement, som man da kunne, alt etter egen sinnstemning bruke.

Høres dette som vanlig litt sinnsykt ut?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres dette som vanlig litt sinnsykt ut?

Ja.

Tviler på at forumet blir lagt opp til at du kan si hva du vil, og skylde på at det var slemmemannen som skjelte ut en fyr og ikke du.

Men kudos for kreativ tenking skal du ha :lol:

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Synes vi med litt "splittet" personlighet kunne fått dette tilbudet, men hvor realistisk det er det er en annen ting... Blir nok mye stress for moderatorer hvis du på en bruker er en stor kverulant og på den andre bare er saklig, banne den kverulante "personligheten", men du har fortsatt mulighet til å være på forumet?

Men i teorien liker jeg ideen :D

Lenke til kommentar

Er jo ikke verre enn at du lager deg en tre-fire forskjellige avatarer og signaturer som du kan endre utifra sinnstemning.

Eller så kunne forumet hatt et slikt statusfelt a'la msn, facebook der du kan skrive tjo og hei nå er jeg sint og lage sur smily etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg hadde ikke i tankene at dette skulle benyttes som forskjellige avløpsrør for egen frustrasjon.

Heller som en lek med det å innta forskjellige synspunkter, for så å argumentere ut fra disse.

Jeg kunne tenkt meg å ha en "motsatt" bruker, i tillegg til den jeg har. Dette fordi "typen" har sine begrensninger, og disse begrensningene er bygd opp over tid, og jeg vil slett ikke gruse "PencilCase", bare finne hans motpol.

Ja, jeg vet at man kan endre avatar osv, men det vil bare bli forvirrende. Det jeg ønsker meg er faste brukere med sine egne "liv".

Er kanskje litt ute å kjøre nå ... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tja, behøver kanskje ikke å bli så bissart. Kan like gjerne bli interessant, fordi det kan hjelpe til med å tenke utenfor egne "bokser".

Edit: Har ikke lyst til å gjøre noe ulovlig.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg bumper like godt idiottråden til PencilCase, fordi jeg kom over opplysninger som kan passe.

Dette er hentet fra en aktuell debatt:

Likte godt SO, men hoppet av etter 3-ern - ble litt for vanedannende. :p

Siste Ordet 6 er den eneste tråden som kom etter du registrerte deg her.

Det er noe her som ikke stemmer :hmm:

Han hadde nok en bruker før den nåværende ;)

Slik jeg tolker denne lille debatten så må man endre en helhet, for så å bygge opp et nytt helhetlig uttrykk, for å kvitte seg med "slagg" fra et "tidligere" liv.

Svakheten i det er at man gir alt på båten av sitt tidligere liv, og ikke har mulighetene til å bli "ny" uten å bygge alt på nytt. Hvis man hadde flere roller man kunne spille på, og sett over tid at disse rollene ble akseptert av andre, kunne man velge å foretrekke å bruke en annen av egne profiler for å vise personlig utvikling.

Fremdeles like hakkende kaklende sprø :new_woot:

Lenke til kommentar

Hva grunner så denne "eiekjærheten" i egen bruker i? Har brukerprofilen vokst seg så stor og selvstendig at den ikke lengre tåler å farges av brukerens mange underfundige sider?

Hvorfor ikke gi PencilCase ett sabbatsår i form av en navne og avatar endring - utforske hans motpol - for så å gjeninnta arenaen med storm?

- Når det er sagt ville nok nivået på diskusjonene her i gården steget dersom brukere kunne lure hverandre i bakhold ved bruk av forskjellige profiler. Dødsstraff og kirkebrann trådene kunne blitt meget morsomme.

Endret av aPantry
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...