Mads-b Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vel, 18 år, fikk tur til neste års ceBIT-messe i gave fra forelderene mine. Føles ikke no' forskjellig fra å være 17, bortsett fra at jeg har ansvar for meg selv.. Forslag til stash jeg må gjøre nå? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Starte å JOBBE og tjene penger... Ble 18 selv på Søndag som var.. Faen for noe dritt...! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Forslag? Stikk på byen og ha det moro? Ta lappen? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Herlig dette med lappen.. Søkte om oppkjøring forrige måned, og ennå ikke fått svar. Sensorene er overbelastet her i Trondheim, og ventetidene er 3/3 mnd.. :-E Jobbe, ja... Ønsker med jobb til bursdag EDIT: AH! jeg må skifte bank! Muttern' registrerte meg på en lokal drittbank. Plenty gebyrer og lave renter. Forslag til web-only gebyrfrie banker? Endret 22. november 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå