Gå til innhold

Flere gode ekslusive 360 titler?

Janerikn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk har fokusert kun på exclusives ser det ut som.. så fortsetter listen litt til:

Too Human

Lost Odessey

Blue Dragon II

Banjo 3

Huxley

Infinite Undiscovery

Ninja Gaiden II

Men glem ikke at det er mengder av multiplatformspill som også duger i bøtter og spann..

(PS! Scene it? er da ute allerede.. og er konge!)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Med tanke for i år er det sultt etter Mass Effect, men det kommer selfølgelig flere gode spill i 2008, men det er alltid spilltørke i de første månedene i det nye året, samme hvilken konsoll man sitter med.

Sånn på stående fot er vet jeg at Lost Odyssey er ventet på vårparten. Too Human er også ventet å komme i første halvdel av 2008, men det tror jeg ikke kommer til å skje.

Det er også et par interessante 3. partsspill som kommer i løpet av vinteren, jeg nevner Burnout Paradise, GTA 4 og Devil May Cry 4. Splinter Cell Convition er også ventet før sommeren, jeg tipper på mai...

Lenke til kommentar

Ser ut som de fleste kjente er nevnt, men jeg så ingen som nevnte at GTA 4 har eksklusivt nedlastbart ekstra materiale.

Og noe som er mye viktigere enn eksklusive spill er at multiplattform spill er bedre på 360 (grafikk, kontoll, achievements, online, osv.)

Lenke til kommentar
Forza Motorsport #3, de to oppfølgerne til Mass Effect

Mass Effect oppfølgerne blir neppe X360 ekslusivt nå som Bioware er slukt av EA (med hud og hår) så eventuelle Mass Effect oppfølgere blir mest sannsynelig multiplatform. Og nei, MS eier ikke Mass Effect konseptet, de er bare utgivere og har sikret seg ekslusivitet den veien.

Andre spill som kommer til X360 ekslusivt er Fable 2 og Alan Wake. Noen interesange spill.

Ikke at jeg trenger noe mer, sitter å koser meg glugg ihjel med Mass Effect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...