Janerikn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kommer det flere gode xbox 360 titler i framtiden? Eg leste et sted at det ikke kommer fler etter Mass Effect. Så om eg kjøper en 360 nå, hva har eg å se frem til? Hiver på et ekstra spørsmål: Er det Falcon chip i alle 360'er som selges nå? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Alan Wake - Kommer også til pc, men siden microsoft har åpnet pengepungen blir dette nydelig... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Gears of War 2, og 3. Halo Wars? Er jo sikkert en drøss jeg ikke kommer på nå, men det kommer helt sikkert mye snacks til 360 i 2008! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fable 2 Alan Wake Gears of war 2 (neste år) Litt tidlig kanskje Scene it? Ace Combat 6: Fires of Liberation Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Folk har fokusert kun på exclusives ser det ut som.. så fortsetter listen litt til: Too Human Lost Odessey Blue Dragon II Banjo 3 Huxley Infinite Undiscovery Ninja Gaiden II Men glem ikke at det er mengder av multiplatformspill som også duger i bøtter og spann.. (PS! Scene it? er da ute allerede.. og er konge!) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Warhound Virker som en Crysis-killer for konsoll. (Kommer også til PC da.) Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tittelen MindTooth nevner gjenoppdaget eg i dag faktisk, det ser da rimelig bra ut her ihvertfall; http://www.n4g.com/News-87202.aspx Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tittelen MindTooth nevner gjenoppdaget eg i dag faktisk, det ser da rimelig bra ut her ihvertfall; http://www.n4g.com/News-87202.aspx Hehe trodde den menyen bare var et theme til XMB på ps3 Uansett, det så nydelig ut. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Forza Motorsport #3, de to oppfølgerne til Mass Effect Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, første eg tenkte ang. menyen var XMB Gjør meg ingenting da eg liker XMB veldig godt Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Også kommer det neste splinter cell spillet eksklusivt til box'n. Er det conviction det heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Med tanke for i år er det sultt etter Mass Effect, men det kommer selfølgelig flere gode spill i 2008, men det er alltid spilltørke i de første månedene i det nye året, samme hvilken konsoll man sitter med. Sånn på stående fot er vet jeg at Lost Odyssey er ventet på vårparten. Too Human er også ventet å komme i første halvdel av 2008, men det tror jeg ikke kommer til å skje. Det er også et par interessante 3. partsspill som kommer i løpet av vinteren, jeg nevner Burnout Paradise, GTA 4 og Devil May Cry 4. Splinter Cell Convition er også ventet før sommeren, jeg tipper på mai... Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser ut som de fleste kjente er nevnt, men jeg så ingen som nevnte at GTA 4 har eksklusivt nedlastbart ekstra materiale. Og noe som er mye viktigere enn eksklusive spill er at multiplattform spill er bedre på 360 (grafikk, kontoll, achievements, online, osv.) Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Og noe som er mye viktigere enn eksklusive spill er at multiplattform spill er bedre på 360 (grafikk, kontoll, achievements, online, osv.) Foreløpig er det slik, ja. Tror kanskje det vil endre seg neste år. Men jeg bryr meg ikke. Har begge to, heldigvis. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Forza Motorsport #3, de to oppfølgerne til Mass Effect Mass Effect oppfølgerne blir neppe X360 ekslusivt nå som Bioware er slukt av EA (med hud og hår) så eventuelle Mass Effect oppfølgere blir mest sannsynelig multiplatform. Og nei, MS eier ikke Mass Effect konseptet, de er bare utgivere og har sikret seg ekslusivitet den veien. Andre spill som kommer til X360 ekslusivt er Fable 2 og Alan Wake. Noen interesange spill. Ikke at jeg trenger noe mer, sitter å koser meg glugg ihjel med Mass Effect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå