Gå til innhold

Interpol - hva er det?!

PlatinumFlyer

Anbefalte innlegg

Å høre oppvarmingsbandet, som jeg ble fortalt eegentlig var for stort til å være oppvarmingsband. Ikke at jeg hadde hørt om hverken oppvarmings eller hovedband før.

Jo altså, jeg skjønte at dere var der for å høre på oppvarmingsbandet, men jeg ville i det minste har blitt for å høre på en sang eller to av Interpol... det virka så utrolig merkelig å bare gå før hovedattraksjonen. Dere hadde vel dårlig tid eller noe, ikke vet jeg. Det betyr jo heller ikke noe for meg personlig, sånn sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var kjedelig der:P og gadd ikke vente en halvtime til før interpol skulle komme på scenen. Dessuten var min medkonsertgjenger litt skeptisk til å "forringe" opplevelsen av oppvarmingsbandet, visstnok et av hennes yndlingsband. Men dersom interpol hadde gått rett på scenen etter oppvarmingsbandet hadde saken vært en annen, - vi ville nok blitt for en sang ihvertfall.

Dessuten klarte jeg å be om et local beer greie som smakte mer half and half beer and white wine, om jeg skal være ærlig.

Jeg er, som du kanskje forstår, ikke overmåte musikkinteressert - jeg bruker kanskje et par hundrelapper per måned på enkelttracks på itunes, men det er det.. Og konserter har jeg rett og slett hverken tid eller noe særlg lyst til å bruke tid på.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...