Gå til innhold

Interpol - hva er det?!

PlatinumFlyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det overrasker meg at ingen har nevnt sangen Untitled. Personlig er jeg ikke så altfor stor fan av Interpol, synes de har et knippe gode låter, men de få låtene er til gjengjeld så fantastiske at det er verdt det. Jeg synes Untitled er den beste sangen de har laget, og kanskje en av de beste sangene som er laget av et hvilket som helst band noensinne. Den er rett og slett magisk.

.
Lenke til kommentar
Personlig er jeg ikke så altfor stor fan av Interpol, synes de har et knippe gode låter, men de få låtene er til gjengjeld så fantastiske at det er verdt det. Jeg synes Untitled er den beste sangen de har laget, og kanskje en av de beste sangene som er laget av et hvilket som helst band noensinne.

Støtter egentlig den. Var kanskje litt krass i mitt forrige innlegg - Interpol har noen låter som er veldig gode, og Untitled er så absolutt en av dem.

Lenke til kommentar
Blonde Redhead altså? De er sikkert fantastiske live, men det er aldri noe særlig å se konserter når resten av idiotpublikummet bare er der for å se noe annet. Litt fascinerende at et så stort band skal varme opp for Interpol..

Hehehehe riktig. Ikke en eneste av vaktene kunne skjønne at vi virkelig gikk når de var ferdige.

Tok "helt av" når de avslutet med 23 sammen med Interpol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...