PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har bestilt billetter til en konsert med interpol. Problemet, om vi skal se det på den måten, er at jeg ikke har NOEN ANELSE om hva interpol spiller. Betingelsen for at jeg booket billettene var at de hadde en bar med rettigheter i konsertlokalet. Tenkte bare det var greit å vite hva jeg går til. Jeg beror på dere. Så gi meg en rask innføring til Interpol, hvilken genre det er etc, og hva de driver med... Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er jo ganske enkelt å finne ut ved å søke litt på MySpace og WikiPedia, men så langt jeg har hørt er det et indie-rock band som har blitt ganske populært den siste tiden. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Myspace - Interpol Da kan du jo høre litt på dem før du drar. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva med å .. tja, HØRE litt på musikken dems? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor skal du se Interpol? Heldiggris. Uten tvil det beste indie-bandet vi har idag. Musikken minner veldig om post-punk, dvs først og fremst Joy Division. Vokalisten i Interpol har en meget bra og mørk stemme, som minner om den legendarike Joy Division-frontmannen Ian Curtis. De har gitt ut tre fantastiske album. Hvorav debuten fra 2002 er den beste, kanskje et av de beste debutalbum noensinne. De gav ut Our Love to Admire i år, og er en av årets aller beste skiver. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hør no for guds skyld på dei før du drar dit er vel bittelitt "venne seg til" musikk, elsker dei ikkje så kjekt å være på ein konsert uten å kunne sangane til dei som speler.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Gå på Youtube, søk etter Interpol og du finner noe å bite i. Jeg liker dem faktisk. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 "leif erikson" er kanskje ein grei start Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Hvor skal du se Interpol? Heldiggris. Uten tvil det beste indie-bandet vi har idag. Musikken minner veldig om post-punk, dvs først og fremst Joy Division. Vokalisten i Interpol har en meget bra og mørk stemme, som minner om den legendarike Joy Division-frontmannen Ian Curtis. De har gitt ut tre fantastiske album. Hvorav debuten fra 2002 er den beste, kanskje et av de beste debutalbum noensinne. De gav ut Our Love to Admire i år, og er en av årets aller beste skiver. Takk, den type svar jeg var ute efter. Skal se interpol i London. Kan noen forklare meg "hvor mye indie" de er. Er ikke indie sånn halv-emo greier? "Sær musikk" ihvertfall?? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor skal du se Interpol? Heldiggris. Uten tvil det beste indie-bandet vi har idag. Musikken minner veldig om post-punk, dvs først og fremst Joy Division. Vokalisten i Interpol har en meget bra og mørk stemme, som minner om den legendarike Joy Division-frontmannen Ian Curtis. De har gitt ut tre fantastiske album. Hvorav debuten fra 2002 er den beste, kanskje et av de beste debutalbum noensinne. De gav ut Our Love to Admire i år, og er en av årets aller beste skiver. Takk, den type svar jeg var ute efter. Skal se interpol i London. Kan noen forklare meg "hvor mye indie" de er. Er ikke indie sånn halv-emo greier? "Sær musikk" ihvertfall?? De er rimelig indie ja sammenlignet med andre store indie-band som Arctic Monkeys, Bloc Party osv. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 sær og sær, dei har mange fans^^ Emo ville eg ikkje kalt det, og det er ikkje sååå sært. Som eg sa: http://youtube.com/watch?v=-X_mGWOHEKY Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så forsåvidt Interpol i sommer, de lagde ikke så stor fest.... Men moro musikk Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Syns de er litt oppskrytt jeg da. Har alle platene deres, og prøvde meg på en liten Interpol-maraton på iPoden nylig, men det holdt med en gjennomspilling av hvert album. De er dyktige musikere som skaper likandes musikk, men så mye mer enn det finner jeg ikke i Interpol. Edit: Jeg har hørt platene mer enn en gang, forsåvidt, ved tidligere anledninger, men følte jeg måtte friske opp hukommelsen litt. Endret 23. november 2007 av svinepelz Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Spiller Interpol i Norge!?!? Et utrolig bra band spør du meg. Turn On The Bright Lights er et av tidenes beste debutplater, uten tvil. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) hvorfor bestiller folk billetter til band de aldri har hørt om før? Interpol er herlige Endret 23. november 2007 av Reached Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen ålreite sanger, men litt småkjedelig etter å ha hørt litt på dem. Men skal gi bandet mer tid. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hør no for guds skyld på dei før du drar diter vel bittelitt "venne seg til" musikk, elsker dei ikkje så kjekt å være på ein konsert uten å kunne sangane til dei som speler.. Har aldri hørt om de før. Men tok ca 10 sekunder før jeg bestemte meg for at jeg likte de Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Interpol er helt rå. Var ved en tilfeldighet at jeg oppdaga dem når videon til Slow hands gikk på tv, har vært fan siden. Et av mine favoritt band. Sangene deres blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 hvorfor bestiller folk billetter til band de aldri har hørt om før?Interpol er herlige Why not? I made someone happy. Og jeg er lovt at det er en bar med fulle rettigheter på stedet... Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må innrømme at det hørtes rart ut å bestille billetter til en konsert med et band man ikke har hørt om, men siden det er Interpol er det greit. Interpol har flere steder blitt sammenlignet med Joy Division. De har sine likheter, men jeg syns forskjellen er ganske tydelig når man først hører på dem. Enkelte kaller dem også fedrene til Editors, og trekker også sammenligninger til The National, som forøvrig også er fra New York. De spiller på Rockefeller om ikke så lenge, en konsert jeg vil anbefale til alle som vil se et kvalitetsband med gode tekster og stemning. Uansett. Tenker du går fornøyd fra Interpol-konserten. Kan også være stas å pynte seg litt ekstra, tenker publikum har høyere skjortefaktor enn vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå