kingvald Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei, lurer på om noen kan hjelpe meg med å laste ned bilder via GPRS. Har prøvd å skrive adr. direkte til bilde som bokmerke, f.eks: http://www.inpoc.no/static/wallpaper/PROVEBILDE-02.jpg , men får beskjed om at siden ikke finnes....hva gjør jeg galt? Lurer også på hva "kopier" inne i telefonboken gjør? .... valg når man står inne på et navn...prøvde å kopiere men navnet forsvant, er det mulig å lime inn kingvald Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tøm buffer! Funket for meg. Lenke til kommentar
kingvald Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Tøm buffer virker ikke.....har innstillinger fra "gprs nokia 2000" (djuice) , telenor nett, kan det ha noe å si? kingvald Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tøm buffer virker ikke.....har innstillinger fra "gprs nokia 2000" (djuice) , telenor nett, kan det ha noe å si? kingvald Djuice er jo et datterselskap av telenor. Jeg gjorde det på min 3510 (ikke i...), og det funka smekkegodt... Lenke til kommentar
kingvald Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Problemet løste seg....direkte link til bildet virker kun på bilder i formatet 96x65. Lager nå mine egne og laster opp på home.no. Lurer fremdeles på hvordan "kopier" fungerer....erd et mulig å kopiere nr. fra et navn til et annet? I så fall hvor er lim inn funksjonen? kingvald Lenke til kommentar
a85 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Kopier er for å kopiere navn fra telefonminnet til sim-kort eller motsatt! Lenke til kommentar
kingvald Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Er klar over at man kan kopiere til/fra SIM kort men, det er ikke den funksjonen jeg lurer på. Når man går inn på detaljer på et navn i telefonboken har man et valg som heter "kopier"....hva gjor denne? Har fra før mange oppføringer som "navn (mob), navn (hjem), navn (jobb)" osv. Det hadde vært greit å samla disse under kun "navn"...trodde kopier var til dette...... kingvald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå