Gå til innhold

Modulær Mist PSU, ønsker du et større utvalg av drevkabler?

Spirre

44 stemmer

1. 1. Hva synes du om utvalget av kabler til Mist Modulær PSU?

• Utvalget burde vært MYE større
      13
    • Utvalget burde vært litt større
      23
    • Utvalget er passe nå
      7
    • Utvalget er for stort
      1

Anbefalte innlegg

Mist har blitt veldig populært de siste åra innenfor strømforskyninger (PSU) og andre produkter. Senest i sommer kom revisjon 3 av de modulære psu'ene.

Per i dag er det bare mulig å få kjøpt løse kabler med 3 kontakter (drev). Har maila med Microplex om dette og undersøkt mulighetene rundt det å få laga kabler med 1 og 2 kontakter, det er jo en del av oss entusiaster som setter pris på en data med et ryddig indre.

Fikk en mail fra Microplex i dag der de opplyste om at antall kabler som de kan bestille fra produsent er minimum 500. Dette er jo en hel del kabler, og det blir jo ikke veldig interessant for Microplex å bestille dette dersom det ikke er et marked for det.

derfor spør jeg, vil DU kjøpe kabler med bare 1 eller 2 kontakter på? vil du kanskje vurdere en modulær Mist neste gang dersom kabelutvalget er større?

jeg vet det er flere enn meg der ute som ønsker det samme, men for å få resultater så må dere si i fra.

edit: oppdatert tittel

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

500 watt

600 watt

1000 watt

netshop fører også mist.

denne pollen gjelder revisjon 3 av 500 og 600 watt utgaven samt 100wattern som kommer snart. de andre har et litt annet kabelsystem og er mindre interessant.

ellers så har jeg snakka litt mer med microplex angående dette, og det er interessant for de å bestille kabler dersom etterspørselen er stor nok. 500 av en type kabel er minimum de kan bestille, så bare bidra med meninger og stemmer folkes.

takk til Simen1 for poll :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
ja det stemmer. jeg vet ikke nyaktig hva ordet modulær kan oversettes med, men her så menes det at kablene er avtagbare, ergo kobler du bare til de du trenger :)

genialt egentlig

Kunne tro at det har med det å modulere og dermed sette ting sånn som du selv vil. Bare en rask tanke fra meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...