mEhE` Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) har irretert meg lenge over det trådløse tastatur og musa jeg har nå.. det har alt for dårlig rekkvidde.. jeg har pc`en koblet til pc`en som jeg bruker til og høre på musikk og se på film,samt surfe på nettet.. blir egentlig lite spilling..men hva er mer irreterene når jeg skal surfe på nettet og jeg må finne tastatur og mus på nytt.. sitter max 2 m fra boksen,men går ikkje en dag der jeg ikke må vri på boksen eller gå først bort og trykke på den og så trykke på mus og tastatur for og få signal.. med andre ord vil jeg ha tastatur som har god rekkevidde og samtidig har greie funksjoner for musikk.? kan også nevne at jeg som regel har tastaturet på fanget og musa må være optisk. med scroll og knapper jeg kan bruke til og gå fram og tilbake med på nettet feks. Endret 22. november 2007 av mEhE` Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) For skikkelig rekkevidde anbefaler jeg Blåtann. Teoretisk opptil ti meter, praktisk enda bedre! Har selv et Blåtannsett hjemme, og det latterlig god lengde. Kan stå i kjelleren og styre musikken på loftet ... Edit: Har tastaturet ditt alltid vært sånn? Kan hende det hjelper mye å skifte batteri! Endret 22. november 2007 av OML Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 pleier og skifte batteri ofte..hjelper litt men er fortsatt ikje fornøyd.. om jeg feks har mye ting på stuebordet er det håpløst og bruke både muys og tastatur,selv om boksen er godt synlig. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Men les litt reviews og sånnt før du bestiller blåtann tastatur/mus. Har selv vært borti ett sett som fungerte alt for dårlig. Leverte det tilbake til forhandler, men har i etterkant fått hørt at det kan fikses med en bedre USB mottaker/sender. Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 sitter og tenker litt på dette http://ps.no/ps.asp?it=113295 er det noe og ha på? bruker numpad lite,så da kan jeg vel bare legge den på hylla:-) Lenke til kommentar
DrozO Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 har irretert meg lenge over det trådløse tastatur og musa jeg har nå..det har alt for dårlig rekkvidde.. jeg har pc`en koblet til pc`en som jeg bruker til og høre på musikk og se på film,samt surfe på nettet.. blir egentlig lite spilling..men hva er mer irreterene når jeg skal surfe på nettet og jeg må finne tastatur og mus på nytt.. sitter max 2 m fra boksen,men går ikkje en dag der jeg ikke må vri på boksen eller gå først bort og trykke på den og så trykke på mus og tastatur for og få signal.. med andre ord vil jeg ha tastatur som har god rekkevidde og samtidig har greie funksjoner for musikk.? kan også nevne at jeg som regel har tastaturet på fanget og musa må være optisk. med scroll og knapper jeg kan bruke til og gå fram og tilbake med på nettet feks. Hvis jeg skal anbefale noe så er det å kjøpe mus/tastatur med ledninger pga. mye raskere reaksjonstid(ingen "hakking") Hadde et sett med trådlus mus og tastatur før og det "hakka" som bare fy...Sorry hvis jeg ikke hjalp noe Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 kjøp heller noe med lang ledning du Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 problemet er da at jeg kommer til og irretere meg over ledningene og da er jeg jo like langt;-) Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 er det mulig og kjøpe skjøtekabel til tastatur og mus? om både mus og tastatur er usb er det vel mulig? men finne det skjøtkabel for"vanlig" tastaur og museplugg? kan vel evt sette en overgang til usb? om det finnes noe slikt,hvor kan det kjøpes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå