Froddo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Må bare begynne med å si at jeg er litt på tynn is når det gjelder scripts. Trenger ett script hvor jeg kan gjøre følgende: -Log in med username og passordbeskyttelse. -Username styrer hvilken folder brukeren kommer til. Tanken med dette er at brukeren logger seg inn og kommer til sin "egen" side. Der skal det ligge endel filer tilgjengelig for brukeren til nedlastning (pdf filer) Har søkt mye på google, og vært inne på hotscripts.com osv. men finner ikke noe gratis script som passer her. Er det noen som har vært bort i samme problematikken og har noen gode tips å komme med? Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 her finner du alt du skulle trenge. Ps hvis det er mange personer som skal lagres, eller at du skal utvide systemet senere vil jeg anbefale deg å lagre all informasjonen i en database. mysql er gratis. Lenke til kommentar
christt Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Siden du skal beskytte en folder er .htaccess veien å gå. htaccess er en del av apache webserver. Søk på google etter htaccess så finner du informasjon om hvordan du setter det opp. Et PHP script vil ikke uten videre kunne beskytte en katalog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå