Hashtægg Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nigga please, fredrik er stor gutt og jobber i onkli' butikk. PLU er for frukt, grønt og andre crazy veievarer. Carl Bensinstasjon eier kjedelig dagligvarebutikk anytime. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg kommer aldri for seint. Jeg er alltid tidelig ute, eller så kommer jeg ikke i det hele tatt. Bra løsning, istedenfor å komme for seint så dropper man det totalt så blir man aldri sein. Yay. Skal vi se, overdreven tro på egne kunnskaper, intelligens og produktene som kommer ut av denne kreativiteten? Det er vel en fin ting? Ellers er jeg veldig flink til å sove lenge, ekstraordinært talent om jeg må si det selv. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vi har mad streed credz med pensjonistene som kommer og kjøper ett stykk av hver jævla frukt vi har i hele butikken på slaget tolv hver tirsdag. Carl Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg kommer aldri for seint. Jeg er alltid tidelig ute, eller så kommer jeg ikke i det hele tatt. Den henger jeg meg på. Jah... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Syns jeg får stadig bedre "gehør", som å lytte etter svakhetene til en høyttaler o.l. Har tålig god peiling på data også da. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg føler jeg er en kløpper på å skrive kjappe SMS'er. Kommer sjelden for sent Er dreven til å drikke cola og spise sjokolade Flink i Tekken er jeg også =D Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 At suspensjonen er borte. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Husker mange usaklige ting. Spør meg om om 5 land i Europa og jeg kan ikke svare, men spør meg om de 3 største FM05 talentene og hvilken pris du måtte gi på disse i hver sesong frem til 2010 og jeg kan svare deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå