Snublefot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) I dette forumet syntes jeg alt for mange er flinke til å ytre hva de er deprimert og lei seg over. Så her i denne tråden er det fullt lov til å skrive hva du er fornøyd med om deg selv. Det kan være alt fra at du kan skifte kanal på tven med tærne til at du er fantastisk flink til å smile. Kanskje du er flink til å få folk til å stole på deg? Kanskje du har en innmari god klessmak? Fyr løs. Ærlig skryting er hermed lov Personlig vil jeg si at jeg er flink til å treffe og komme i kontakt med fremmede mennesker i real life og på nettet. Det er tydeligvis noe med meg som gjør at mange tar kontakt og vil prate, uansett om jeg er på bussen, på kino, på do eller på nettet. En egenskap jeg er glad jeg har. Endret 26. november 2007 av Snublefot Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Flink til å vippe på stolen, og da mener jeg flink! Hadde det vært et mesterskap i stolvipping så hadde jeg vunnet . Endret 22. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg er utrolig flink til og være frekk i kjeften ellers er jeg flink til og bli kjent med folk =) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg er flink til å være flink. Jeg er best i alt. Også er jeg flink til å skulke skolen. Endret 22. november 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg er flink til å få vilja mi. Endret 22. november 2007 av Demille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg er smart, og stolt av utdanningen jeg holder på å ta. I tillegg er jeg veldig flink til å overbevise folk om ting. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er flink til å spise mat, og bli dårlig i magen etterpå. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 er blitt veldig flink til å treffe bøtta når magen vrenger seg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg har alltid vært en kløpper på å kjøpe julegaver til folk Kan handle 10 gaver på under en halvtime, og alle blir fornøyd. Jeg har også et trailerlass med sjarm Endret 22. november 2007 av mushi Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har ennå til gode å ikke være suverent best blant mine likemenn i alt jeg har begitt meg ut på. Carl Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er veldig flink til å krangle med folk på msn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg er flink til å huske PLU-koder. Liker jeg selv å tro. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg er flink til å huske PLU-koder. Liker jeg selv å tro. Nigga please! 450? 579? 5638? Carl Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg er flink til å huske PLU-koder. Liker jeg selv å tro. Haha, eneste jeg kan er 188 (kaffe), og 400 (VG). Endret 22. november 2007 av Demille Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg synes jeg er flink til å huske unødvendige ting (sånn som navnene på brasilianske og portugisiske fotballspillere). Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg er flink til å huske PLU-koder. Liker jeg selv å tro. Haha, eneste jeg kan er 188 (kaffe), og 400 (VG). Vg har strengt talt en strekkode, tard. Carl Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vg har strengt talt en strekkode, tard. Carl Noen ganger så pleier kunden å si "en kaffe og VG" så pleier den å betale, så etter at den har betalt går den og henter seg en kaffe og VG, tard. Demille :) Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg syntes jeg er utrolig flink til å gi gode svar på ting jeg ikke har peiling på, ofte her inne på diskusjon.no. Føler meg helt ekspert inne på diskusjon.no Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg kommer aldri for seint. Jeg er alltid tidelig ute, eller så kommer jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vg har strengt talt en strekkode, tard. Carl Noen ganger så pleier kunden å si "en kaffe og VG" så pleier den å betale, så etter at den har betalt går den og henter seg en kaffe og VG, tard. Demille Nigga please, fredrik er stor gutt og jobber i onkli' butikk. PLU er for frukt, grønt og andre crazy veievarer. Carl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå