hansenolsen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ubehagelig bra spark i skrittet ifra "søta bror". Les mer Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mehehe, fikk denne for 1 krone fra CDON for en stund siden, kanskje det er på tide å se den? =D Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Snodig, hvorfor kommer denne plutselig på kino nå? Fikk den da til en krone hos cdon i sommer. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Svensk film kommer gjerne tidligere på DVD i sverige enn på kino i norge og all den tid CDON er rimelig svenske av seg så havner mange av de svenske kinofilmene på DVD der først. Langt fra første gang dette har skjedd.Men det må jo virke rimelig rart for de som har kjøpt filmen for 1 krone allerede. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det merkeligste synes jeg nå er at CDON solgte en såpass ny film til 1,-, kjent i Norge eller ikke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Wow. Og jeg som trodde den var bedriten. Kjøpte den kun på grunn av prisen. Om dette er en bra film er det jo kanskje tidenes filmkjøp. ^_^ Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kjøpte denne selv for 1 krone, visste ingenting om den da, og hadde egentlig ikke tenk til å se den. Men nå som jeg har sett litt annmeldelser og at den har fått så positivt i Norge, så kanskje jeg tar en titt ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg