hitokiri Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Om du klarer å svare riktig på tre spørsmål, kan du vinne en ny musikkmobil. Les mer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jaja, svar sendt og jeg ønsker meg selv lykke til! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Enkel og grei konkurranse, vil jeg si. Hadde vært kjekt å vinne noe. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Na vil jeg ogsa vinne noe. Regner med at jeg svarte riktig, og venter pa pakken. Lykke til dere andre ogsa, men dere har ikke en sjangs Lenke til kommentar
Panic Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Ville heller sett at det var en F210 i premie. Denna begynner å bli gammal. Men har da deltatt. Endret 22. november 2007 av Panic Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Stussa litt på den selv. Om du klarer å svare riktig på tre spørsmål, kan du vinne en ny musikkmobil. Denne er utgått i mitt sortiment for lenge siden. Men men Takker aldri nei til en konkurranse Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Blir litt trist av at folk syter over premien i en konkuranse. Om folk syns mobilen er gammel og utdatert får de heller la være å delta slik at andre som vil sette pris på å oppdatere sin mobil med en slik kan ha større vinnersjanse. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Stussa litt på den selv. Om du klarer å svare riktig på tre spørsmål, kan du vinne en ny musikkmobil. Denne er utgått i mitt sortiment for lenge siden. Men men Takker aldri nei til en konkurranse Den er da vel ny, selv om den ikke er av nyeste modell? Mener du den kanskje er brukt? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Synes ikke tastene ser så gode ut i plassering, men det er jo tross alt en musikk-mobil. Kunne jo vært gøy å vinne en mobil. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Den er da vel ny, selv om den ikke er av nyeste modell? Mener du den kanskje er brukt? Ja. Den var kjempebrukt Hehe... Nei Bare glem det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg