Doc_Chronic Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg kjøpte en Zalman cnps9700 LED vifte idag til far sin pc for den gammle vifta var slitt og hørtes ut som en støvsuger. Etter jeg monterte vifta og skrudde på PC-en så skjer det ingenting på skjermen, alt er bare sort og ingenting skjer. Jeg prøvde å montere den gammle vifta igjen men heller ikke med denne skjedde det noe. Det virker ikke som om det er skjermkortet heller som er gått for det PC-en jobber ingenting etter jeg har skrudd den på. Den gammle vifta har 4 pins strømkontakt mens den andre har 3 pins. Det er en Intel pentium 4 prescott 3,2 ghz. Jeg har dessverre ikke peiling hvilket hovedkort det er i PC-en for dette er en pakkepc som er kjøpt gjennom jobben til far. (fujitsu simens, æsj) Og det følger selfølgelig ikke med noen form for nyttig dokumentasjon. Jeg hadde satt stor pris på viss noen kunne gitt meg ett tips på hva dette kanskje kan vær for noe! Det ligger en del jobb-saker på PC-en som far skulle hatt ASAP! edit: HK var ødelaggt Endret 23. november 2007 av AcIdica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå