Gå til innhold

Nyheter om HOME?


Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tar det vertfall helt med ro til den 20.

Får vi ikke noe da så tviler jeg på at det blir noe før til neste år.

 

Da er det bekreftet: Home open beta kommer ikke ut før til neste år.

 

Ja, "neste år" er jo ikke så altfor langt unna, men 2008 er et langt år (skuddår og greier ;) ) så er det noe nytt om NÅR i 2008 vi kanskje får se noe til Betaen? :dontgetit:

Nei :dontgetit: De har ikke sagt noe om når i 2008 heller :cry:

Lenke til kommentar

Phil Harrison (med en 'S', beklager typo) er mannen med ansvaret for alle Sony sine interne studioer og utgivelser.

Og nå når Rockstar også har fått en forsinkelse er det vell ingen utviklere igjen i dataspill-bransjen, som er kjent for å være spessielt flinke til holde datoer på de tidene de prøver å gi ut spillene. :(

Vil vell kanskje tippe Rockstar er de flinkeste fremdeles, iogmed at GTA4 er det eneste spillet deres jeg vet om som har blitt forsinket. :-/

Lenke til kommentar

Den åpne beta'en åpner opp når de er fornøyd med resultatene de får i den lukkede beta'en tipper jeg.

 

Vi vanlige dødlige som ikke gidder å beta-teste ett uferdig produkt, får nok mere informasjon om opplegget på Game Developers Conference. :)

 

Home Tools and Support: Creating Content for PlayStation Home Sponsored by Sony

Speaker: James Cox (Senior Producer, Sony Computer Entertainment Europe), Warren Keyes (Lead Tools Programmer, Sony Computer Entertainment Europe)

Date/Time: Thursday (February 21, 2008) 12:00pm — 1:00pm

Location (room): Room 3002

Track: Production

Experience Level: All

 

Session Description

This presentation will cover an overview of the current Home Tools features and the feature roadmaps for the future. Additionally we shall walk through the process of creating a space for Home and show a guide to creating 3D mini-games within the Home environments. Wrapping up we shall take a sneak peak at Home Interactive Item creation.

 

Kilde: https://www.cmpevents.com/GD08/a.asp?option...amp;SessID=6650

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkte at vi kanskje kunne sparke i gang denne tråden igjen, så folk kan poste rykter de har hørt her, i stedet for at vi for hundrevis av forskjellige "Har hørt at Home kommer om 2 uker!!!"-tråder som fyller opp forumet.

 

Forresten noen som har hørt noe nytt, f.eks. fra Game Developers Conference?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...