Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nyheter om HOME?

Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å fyfaen! JEG KLIKKER! JEG HAAAATER SONY! OMFG! DE LOVTE! LOVTE at det skulle komme før 2008, men NEIDA! Fyfaen altså nå er jeg grinete! Nei ikke be meg og roe meg ned! :angry::realmad:

Kanskje du nå står bedre rustet neste gang du leser løfter fra Sony. AKA velkommen til The School of Hard Knocks ;)

Lenke til kommentar
trodde du var sony's defence force norway:o

Avean er en av de som forguder hva enn han legger penger i, no real feelings. Ikke ta det personlig, heelt menneskelige greier. Enhver halvveis observante vil se at han har mekka seg ny PC, som han sikkert har gitt omtrent 3 ganger så mye som sin PS3. Så nå elsker han PC-en sin mer enn PS3. Altså GeForce/Intle fanboy. Bare så det er sagt.

Har jeg drept deg i ett spill igjen nå ? :D

Aldri vært noen PS3 fanboy, jeg eier både Xbox og Nintendo. Men selvsagt liker jeg Playstation pga jeg har eid en PSX og PS2 som jeg har hatt i alle de år.

Jeg slenger meg med på fanboy kriger som regel pga det er så mange som ikke takler markedsledelsen Sony hadde, derfor må jeg hoppe til forsvar.

Og om noen kjøper kvalitetsvarer så er man en fanboy ? Jeg jobber med data, jeg har en rimelig grunn for å kjøpe det jeg gjør siden jeg får prøvd alt :)

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Har jeg drept deg i ett spill igjen nå ? :D

Aldri vært noen PS3 fanboy, jeg eier både Xbox og Nintendo. Men selvsagt liker jeg Playstation pga jeg har eid en PSX og PS2 som jeg har hatt i alle de år.

Jeg slenger meg med på fanboy kriger som regel pga det er så mange som ikke takler markedsledelsen Sony hadde, derfor må jeg hoppe til forsvar.

Og om noen kjøper kvalitetsvarer så er man en fanboy ? Jeg jobber med data, jeg har en rimelig grunn for å kjøpe det jeg gjør siden jeg får prøvd alt :)

Nei, vi spiller nok ingen av de samme spillene ;)

Var ikke no spess personlig ment, bare slengte meg på bølgen selv, som du. Bare at den bølgen jeg slengte meg på var noe mer i retningen av antiAveanbølgen. Artig, ikke sant, du har faktisk en egen hattråd på forumet til TC :D

Lenke til kommentar
Jeg tar det vertfall helt med ro til den 20.

Får vi ikke noe da så tviler jeg på at det blir noe før til neste år.

Da er det bekreftet: Home open beta kommer ikke ut før til neste år.

Ja, "neste år" er jo ikke så altfor langt unna, men 2008 er et langt år (skuddår og greier ;) ) så er det noe nytt om NÅR i 2008 vi kanskje får se noe til Betaen? :dontgetit:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror ikke 'dere' hadde tatt noe skade av det; for øyeblikket er det som er komplett verdiløst, som er grunnen til at det ikke koster noe. Men oops, skal ikke Home koste penger, da? Huh...

Nei.

Håper for enhver gamer sin skyld at Home blir av verdi og ikke bare gimmick.

Hvordan kan det bli en gimmick? Det er jo allerede med Xbox live bevist at mange av disse funksjonene er noe som gamere liker? Milestones(achievements), Arcadespill, snakke sammen med noen for så og bare hoppe inn i et online-spill sammen? 3D-verdenen er noe man får i tillegg. Liker du ikke det så la være og gjøre noe spesielt ut av det. Du er ikke nødt til å bygge et hus. Bare møt vennene dine der f.eks. og treff nye venner hos dine venners hus. Syns du alt dette virker som second life og du er alt for opptatt med dine venner i det virkelige liv til å bruke dette så bruk funksjonene via XMB? Når de klarer å programmere inn cross-game invites og live chat inn i home så bør de ikke være så dumme at de ikke tillater det gjennom XMB. In-game XMB access tror jeg også vi får til den tid, hvertfall tilgang til meldinger som egentlig er det viktigste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Home har ikke kommet enda? Noen som vet når?

Slik jeg har forstått det er det en online verden man kan chatte i. Noen kan gjerne forklare litt mer

tror det er en direkte rippoff fra dette http://secondlife.com/

men det kan bli morro vi får se

Lenke til kommentar
Hvordan kan det bli en gimmick? Det er jo allerede med Xbox live bevist at mange av disse funksjonene er noe som gamere liker? Milestones(achievements), Arcadespill, snakke sammen med noen for så og bare hoppe inn i et online-spill sammen? 3D-verdenen er noe man får i tillegg.

Ka-ching, der var jo den potensielle gimmicken gitt. Hvorfor en gimmick? Jo fordi bruker dette sin et triumfkort for å bevise at Home kommer til å bli bedre enn alt annet vi noen sinne har sett og på denn fronten, slik som de legger det ut selv i alle fall. Det er alt det andre som følger med Home som kommer i tillegg, ikke 3D-verdenen. Sonys prioritering av XMB o.l. er et fint bevis på saken.

Hvis jeg ikke liker det så skal jeg bare la være å bry meg? Fin den. Sier ikke annet enn at Home bør bli bra om det skal tilfreddtille forventningene som begynner å boble opp blant PS3-eiere, som har ventet lovlig lenge på et fungerende community.

Where's your voice, PS3 owners; har Sony voldtatt den? Sett en viss standard. F.eks, XBL Gold har vært utrolig tuklete i det siste, det tolerer jeg ikke når en betaler så mye som 500kr i året for den netttjenesten. Now you try :)

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Where's your voice, PS3 owners; har Sony voldtatt den? Sett en viss standard. F.eks, XBL Gold har vært utrolig tuklete i det siste, det tolerer jeg ikke når en betaler så mye som 500kr i året for den netttjenesten. Now you try :)

Og hva har du gjort du som ikke tolerer det? Skrevet om det her på dette forumet?

Lenke til kommentar

når jeg kjøpte min ps3 rett før jul fulgte det med en fancy brosjyre. Der står det at man kan laste ned HOME fra Playstore.. Merkelig at dem annonserer dette med PS3 når det ikke har kommet en beta enda. Det står heller ingen dato for realese!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...