Mokko Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) har ikke satt meg så mye inn i home.. men er det lov å spørre om hva greia er ? virker som et slags habbo-hotell med litt bedre grafikk ? Kan man gjøre noe annet enn å sulle rundt og prate ? Du kan spille små minispill som Biljard eller Bowling, du kan spille på en slags spilleautomater, du kan vise frem trofeene du har vunnet i spill til andre, du kan innrede din egen leilighet som du kan invitere andre til, du kan møte folk og hoppe rett inn i et vanlig PS3-spill med dem, du kan se filmer på HOME-Cinema, og mye mer.....hvis det noen gang blir noe av det.. jeg begynner nesten å tvile litt på det nå! Gå til youtube.com , søk på "Home PS3" og du kan se flere videoer som viser dette bedre! Endret 12. desember 2007 av Mokko Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=cM7IxKMhgl8...feature=related Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Overrasker ikke om betaen ikke kommer ut i 2007. Er Sony det er snakk om her Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nytt rykte på diverse forumer er 20 desember. Men ikke noe grunn til at dette er endelig dato for public beta. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Nytt rykte på diverse forumer er 20 desember.Men ikke noe grunn til at dette er endelig dato for public beta. Vi hører om nye datoer med gjevne mellomrom, og ingen av dem har vært sanne forløpig. Tror ikke vi får sett noe til Home i år. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ingen som har hørt noe nytt ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg tar det vertfall helt med ro til den 20. Får vi ikke noe da så tviler jeg på at det blir noe før til neste år. Da er det bekreftet: Home open beta kommer ikke ut før til neste år. Endret 17. desember 2007 av haddis Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg tar det vertfall helt med ro til den 20. Får vi ikke noe da så tviler jeg på at det blir noe før til neste år. Jeg har tvilt de siste måndene... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg tar det vertfall helt med ro til den 20. Får vi ikke noe da så tviler jeg på at det blir noe før til neste år. Da er det bekreftet: Home open beta kommer ikke ut før til neste år. Blir artig og se når der faktisk kommer, hvis det faktisk kommer da. Sony holder sikkert en pressekonferansee og lover oss en åpen beta i løpet av februar - mars, også blir det vel utsatt til høsten, osv. osv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg tar det vertfall helt med ro til den 20. Får vi ikke noe da så tviler jeg på at det blir noe før til neste år. Da er det bekreftet: Home open beta kommer ikke ut før til neste år. Blir artig og se når der faktisk kommer, hvis det faktisk kommer da. Sony holder sikkert en pressekonferansee og lover oss en åpen beta i løpet av februar - mars, også blir det vel utsatt til høsten, osv. osv. Har du LINK? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 LINK Q: Can you guys give us an update on where you’re at with the Home initiative? A: Sure, we’re looking to do a beta in the first quarter of calendar 2008. And then we’re not 100 percent sure on when the full-blown release will be in terms of an actual date, but obviously following the … data. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 LINK Q: Can you guys give us an update on where you’re at with the Home initiative? A: Sure, we’re looking to do a beta in the first quarter of calendar 2008. And then we’re not 100 percent sure on when the full-blown release will be in terms of an actual date, but obviously following the … data. Aka det skjer ikke noe før jul. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 LINK Q: Can you guys give us an update on where you’re at with the Home initiative? A: Sure, we’re looking to do a beta in the first quarter of calendar 2008. And then we’re not 100 percent sure on when the full-blown release will be in terms of an actual date, but obviously following the … data. Aka det skjer ikke noe før jul. å fyfaen! JEG KLIKKER! JEG HAAAATER SONY! OMFG! DE LOVTE! LOVTE at det skulle komme før 2008, men NEIDA! Fyfaen altså nå er jeg grinete! Nei ikke be meg og roe meg ned! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Herregud da mann.. Er du 10 år? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 LINK Q: Can you guys give us an update on where you’re at with the Home initiative? A: Sure, we’re looking to do a beta in the first quarter of calendar 2008. And then we’re not 100 percent sure on when the full-blown release will be in terms of an actual date, but obviously following the … data. Aka det skjer ikke noe før jul. å fyfaen! JEG KLIKKER! JEG HAAAATER SONY! OMFG! DE LOVTE! LOVTE at det skulle komme før 2008, men NEIDA! Fyfaen altså nå er jeg grinete! Nei ikke be meg og roe meg ned! Herregud... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 LINK Q: Can you guys give us an update on where you’re at with the Home initiative? A: Sure, we’re looking to do a beta in the first quarter of calendar 2008. And then we’re not 100 percent sure on when the full-blown release will be in terms of an actual date, but obviously following the … data. Aka det skjer ikke noe før jul. å fyfaen! JEG KLIKKER! JEG HAAAATER SONY! OMFG! DE LOVTE! LOVTE at det skulle komme før 2008, men NEIDA! Fyfaen altså nå er jeg grinete! Nei ikke be meg og roe meg ned! Ro deg ned...! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 LINK Q: Can you guys give us an update on where you’re at with the Home initiative? A: Sure, we’re looking to do a beta in the first quarter of calendar 2008. And then we’re not 100 percent sure on when the full-blown release will be in terms of an actual date, but obviously following the … data. Aka det skjer ikke noe før jul. å fyfaen! JEG KLIKKER! JEG HAAAATER SONY! OMFG! DE LOVTE! LOVTE at det skulle komme før 2008, men NEIDA! Fyfaen altså nå er jeg grinete! Nei ikke be meg og roe meg ned! Patience. All good thing comes for those who waits. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Skjønner ikke problemet med å vente! vi venter ikke akkurat forgjeves, men gjør vi det.. så kan du flippe! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg sa du ikke skulle si "ro deg ned" Jeg har dårlig tolmodighet! Nei, jeg er 14, read profile next time, btw er man "mann" hvis man er 10 år xD? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du er patetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå