Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nyheter om HOME?

Mokko

Anbefalte innlegg

har ikke satt meg så mye inn i home.. men er det lov å spørre om hva greia er ? :)

virker som et slags habbo-hotell med litt bedre grafikk ? Kan man gjøre noe annet enn å sulle rundt og prate ? :)

Du kan spille små minispill som Biljard eller Bowling, du kan spille på en slags spilleautomater, du kan vise frem trofeene du har vunnet i spill til andre, du kan innrede din egen leilighet som du kan invitere andre til, du kan møte folk og hoppe rett inn i et vanlig PS3-spill med dem, du kan se filmer på HOME-Cinema, og mye mer.....hvis det noen gang blir noe av det.. jeg begynner nesten å tvile litt på det nå!

Gå til youtube.com , søk på "Home PS3" og du kan se flere videoer som viser dette bedre!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tar det vertfall helt med ro til den 20.

Får vi ikke noe da så tviler jeg på at det blir noe før til neste år.

Da er det bekreftet: Home open beta kommer ikke ut før til neste år.

Blir artig og se når der faktisk kommer, hvis det faktisk kommer da. Sony holder sikkert en pressekonferansee og lover oss en åpen beta i løpet av februar - mars, også blir det vel utsatt til høsten, osv. osv.

Lenke til kommentar
Jeg tar det vertfall helt med ro til den 20.

Får vi ikke noe da så tviler jeg på at det blir noe før til neste år.

Da er det bekreftet: Home open beta kommer ikke ut før til neste år.

Blir artig og se når der faktisk kommer, hvis det faktisk kommer da. Sony holder sikkert en pressekonferansee og lover oss en åpen beta i løpet av februar - mars, også blir det vel utsatt til høsten, osv. osv.

Har du LINK?

Lenke til kommentar
LINK

Q: Can you guys give us an update on where you’re at with the Home initiative?

A: Sure, we’re looking to do a beta in the first quarter of calendar 2008. And then we’re not 100 percent sure on when the full-blown release will be in terms of an actual date, but obviously following the … data.

Aka det skjer ikke noe før jul.

Lenke til kommentar
LINK

A: Sure, we’re looking to do a beta in the first quarter of calendar 2008. And then we’re not 100 percent sure on when the full-blown release will be in terms of an actual date, but obviously following the … data.

å fyfaen! JEG KLIKKER! JEG HAAAATER SONY! OMFG! DE LOVTE! LOVTE at det skulle komme før 2008, men NEIDA! Fyfaen altså nå er jeg grinete! Nei ikke be meg og roe meg ned! :angry::realmad:

Lenke til kommentar
LINK

å fyfaen! JEG KLIKKER! JEG HAAAATER SONY! OMFG! DE LOVTE! LOVTE at det skulle komme før 2008, men NEIDA! Fyfaen altså nå er jeg grinete! Nei ikke be meg og roe meg ned! :angry::realmad:

Herregud...

Lenke til kommentar
LINK

Ro deg ned...! :p

Lenke til kommentar
LINK

Patience. All good thing comes for those who waits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...