Akrabra Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 sorry for at jeg brukte vi? men det hadde vært lite point i å kopiere en online tjeneste bare for å ligge der dere er nå eller wootever.. spennende med noen nye prosjekter og noe som er innovativt=) som wii foreksempel;) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå igjen, "dere". Uansett, det kan umulig ha krevd all verdens med tankekraft for å få ut idéen om Home. Det er utrolig mye annet der ute som kan se ut som direkte kopier av Home. Second Life f.eks. Det eneste spesielle med Home er at det trekker inn spill. Jeg venter fortsatt på de innovative projektene til Sony. Er det noe en kan håpe på til Home så er det brukervenlighet og åpenhet, klarer de å få fram det har de utrettet noe, sier jeg. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg håper derimot at det ikke blir like mye lagg som i Second Life, der DU må laste ned alle tinga som er der. De lagrer ikke ting på servern ser du Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skulle ikke en åpen beta vært ut nå? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skulle ikke en åpen beta vært ut nå? Har jo aldri vært bekreftet. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skulle ikke en åpen beta vært ut nå? Har jo aldri vært bekreftet. Sa ikke Sony noe om at en åpen beta skulle komme ut i måneds skifte november/desember. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 det var et løst rykte sånn egentlig! men vi vet jo ingenting enda, bare vær tålmodige, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 sålenge det "gode" kommer til slutt... Er redd Home blir hypet så mye opp at det kan bli vanskelig å "levere" for Sony. Derfor alle utsettelsene? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hørte noe om at det skulle komme 11 desember, men dette er bare et rykte, og rykter har vi jo ganske dårlig erfaring med... Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg tror Home etterhvert vil bli en veldig sterk del av PS3'en, men det vil selvsagt ta tid. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ender sikkert med at hele driten blir skrinlagt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ender sikkert med at hele driten blir skrinlagt. Tror du virkelig det? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vel jeg håper da ikke det DE sa jo 6-11 Desember da Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vel jeg håper da ikke det DE sa jo 6-11 Desember da Kor har de egentlig sagt det? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tror jeg leste det på N4G eller hva det heter... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ender sikkert med at hele driten blir skrinlagt. Tror du virkelig det? Håper jo selvfølgelig ikke det da, men store og fantastiske ting skuffer som regel ellers ender det med at hele greia ender på dynga. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Vel jeg håper da ikke det DE sa jo 6-11 Desember da Ja, da er det 11. og har det kommet en BETA?........ Å nei, da..! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Neida, det var vist bare et ryktet antar jeg, noe som jeg blir vandt til nå. Jeg er litt grinete atm, for jeg har gledet meg til det skulle komme 10 oktober(?) og 2-4 dager før blir det utsatt. jeg vil vertfall ha BETA i 2007 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 har ikke satt meg så mye inn i home.. men er det lov å spørre om hva greia er ? virker som et slags habbo-hotell med litt bedre grafikk ? Kan man gjøre noe annet enn å sulle rundt og prate ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå