Luchy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 For de som lurer på hva man kan gjøre med Home, så finn en video på internett eller last ned en Home video som man finner på PSN. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 For de som lurer på hva man kan gjøre med Home, så finn en video på internett eller last ned en Home video som man finner på PSN. Jepp. Anbefaler disse selv om området har forandret seg litt: http://www.youtube.com/watch?v=cM7IxKMhgl8...feature=related Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 På den videoen så sa han noe om "Maya", kan man importere ting fra Maya etc? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 På den videoen så sa han noe om "Maya", kan man importere ting fra Maya etc? Det var vel rettet mot utviklere som skal designe sine egne public-området? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hørt rykter om at åpen beta skal komme et sted mellom den 6 til 11 desember.... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er litt betenkt til hele greia. Det er sikkert mye wow og ahh, de første gangene man prøver det, men når man har sett 10 trophy rooms labba rundt så tenker vi vel alle, hva om vi fikk våpen inni her og kunne lage en liten massacre? Tror dessverre at dette blir veldig show off og har liten nytteverdi. Fenger sikkert Viggo Venneløs og andre som ikker har noe å gjøre på fritiden. Tar meg heller en runde i et eller annet GTA spill enn dette. Sikkert derfor også Sony ikke tør slippe dette. De må ha en eller annen form for innhold som gjør at folk ikke går lei etter en uke i Home. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) The Sims er ganske populært. Home blir Sims Online med fokus på spill. Kan se fo meg at det blir populært nok. Sims trengte ikke akkurat automatvåpen for å bli populært heller. I tillegg vil jeg påstå det er en viss sosial verdi i Home, å påstå at det kun er for folk asosiale folk uten venner blir litt feil i mine ører. Høres ikke akkurat noe bedre ut å nerde GTA alene. Trangen til skytevåpen i systemet får meg til å tvile litt på... deg. Endret 4. desember 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hørt rykter om at åpen beta skal komme et sted mellom den 6 til 11 desember.... Få håpe det er sant da vettu Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hørt rykter om at åpen beta skal komme et sted mellom den 6 til 11 desember.... Få håpe det er sant da vettu Om en uke så vet vi det Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hørt rykter om at åpen beta skal komme et sted mellom den 6 til 11 desember.... Få håpe det er sant da vettu Om en uke så vet vi det Hadde vært kult om det er sant da, vil ha open beta ASAP. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg og, bugs eller ikke, JEG VIL PRØVE! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det noen "emulatorer" i HOME? Liksom spille NES spill på en TV i HOME foreksempel? Mener og huske jeg så en ps1 i en av trailerne Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tror det er mulig, ja. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) The Sims er ganske populært. Home blir Sims Online med fokus på spill. Kan se fo meg at det blir populært nok. Sims trengte ikke akkurat automatvåpen for å bli populært heller. I tillegg vil jeg påstå det er en viss sosial verdi i Home, å påstå at det kun er for folk asosiale folk uten venner blir litt feil i mine ører. Høres ikke akkurat noe bedre ut å nerde GTA alene. Trangen til skytevåpen i systemet får meg til å tvile litt på... deg. Det jeg vil fram til er at hvis jeg vil møte venner så stikker jeg heller til noen jeg kjenner framfor å labbe rundt i en virtuell verden. For meg er konsoller spill og her leker man seg. Jeg kan sågar kjøre en bil i over 250 Km/t når jeg sitter med en kontroller i hånda. Dette ville jo i likhet med å skyte folk være livsfarlig på E18 utafor her jeg bor. Er jeg da en galing pga det? Har aldri hatt sansen for The Sims og jeg skjønner at jeg tilhører en annen kategori spillere enn deg. Fint at du klarer å definere en målgruppe for Home så får vi håpe at det tross alt har en framtid allikevel. Personlig ser jeg nå heller fram til GTAIV Endret 5. desember 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det så mye vold i HOME da? :S Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehee, nei, det er det det nettopp ikke er. Er ikke selv i den målgruppen egentlig, Mazeking; blir ikke noe særlig imponert over det Sony skryter av, men jeg vet at det er utrolig mange andre som er det. På den samme måten som at spill kan stimulere at en gjør noe heftig en ikke ellers har muligheten til i den virkelige verdenen så får folk muligheten til å treffe og snakke med folk uten å løfte på rævva si. Moralen virker kanskje ikke som all verdens, men folk flest vil fint klare å skille mellom virkelighet og kunstighet. Uansett så blir det sikkert populært nok, uten at det skaper noe ekko i spillverdenen. Har en følelse av at Home kun er et spontant instrument for å trekke folk til PS3 som et community, uten å kopiere 360. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Aldri forstått poenget med home :\ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 nei vi skulle vel bare kopiert live? hvor trist hadde ikke det vært, faktum er at sony måtte finne på noe annet og det gjør de=) så får vi se åssen det blir, jeg syns det virker ganske rått sålangt;) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har ikke fått sett så mye på det, men for meg virker det som habbo hotel bare med bedre grafikk... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 nei vi skulle vel bare kopiert live? "vi" heh, lol. Ja jøss. Tror ikke 'dere' hadde tatt noe skade av det; for øyeblikket er det som er komplett verdiløst, som er grunnen til at det ikke koster noe. Men oops, skal ikke Home koste penger, da? Huh... Håper for enhver gamer sin skyld at Home blir av verdi og ikke bare gimmick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå