Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nyheter om HOME?

Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt betenkt til hele greia. Det er sikkert mye wow og ahh, de første gangene man prøver det, men når man har sett 10 trophy rooms labba rundt så tenker vi vel alle, hva om vi fikk våpen inni her og kunne lage en liten massacre?

Tror dessverre at dette blir veldig show off og har liten nytteverdi. Fenger sikkert Viggo Venneløs og andre som ikker har noe å gjøre på fritiden. Tar meg heller en runde i et eller annet GTA spill enn dette.

Sikkert derfor også Sony ikke tør slippe dette. De må ha en eller annen form for innhold som gjør at folk ikke går lei etter en uke i Home.

Lenke til kommentar

The Sims er ganske populært. Home blir Sims Online med fokus på spill. Kan se fo meg at det blir populært nok. Sims trengte ikke akkurat automatvåpen for å bli populært heller. I tillegg vil jeg påstå det er en viss sosial verdi i Home, å påstå at det kun er for folk asosiale folk uten venner blir litt feil i mine ører. Høres ikke akkurat noe bedre ut å nerde GTA alene. Trangen til skytevåpen i systemet får meg til å tvile litt på... deg.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
The Sims er ganske populært. Home blir Sims Online med fokus på spill. Kan se fo meg at det blir populært nok. Sims trengte ikke akkurat automatvåpen for å bli populært heller. I tillegg vil jeg påstå det er en viss sosial verdi i Home, å påstå at det kun er for folk asosiale folk uten venner blir litt feil i mine ører. Høres ikke akkurat noe bedre ut å nerde GTA alene. Trangen til skytevåpen i systemet får meg til å tvile litt på... deg.

Det jeg vil fram til er at hvis jeg vil møte venner så stikker jeg heller til noen jeg kjenner framfor å labbe rundt i en virtuell verden. For meg er konsoller spill og her leker man seg. Jeg kan sågar kjøre en bil i over 250 Km/t når jeg sitter med en kontroller i hånda. Dette ville jo i likhet med å skyte folk være livsfarlig på E18 utafor her jeg bor. Er jeg da en galing pga det?

Har aldri hatt sansen for The Sims og jeg skjønner at jeg tilhører en annen kategori spillere enn deg. Fint at du klarer å definere en målgruppe for Home så får vi håpe at det tross alt har en framtid allikevel. Personlig ser jeg nå heller fram til GTAIV

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Hehee, nei, det er det det nettopp ikke er. Er ikke selv i den målgruppen egentlig, Mazeking; blir ikke noe særlig imponert over det Sony skryter av, men jeg vet at det er utrolig mange andre som er det. På den samme måten som at spill kan stimulere at en gjør noe heftig en ikke ellers har muligheten til i den virkelige verdenen så får folk muligheten til å treffe og snakke med folk uten å løfte på rævva si. Moralen virker kanskje ikke som all verdens, men folk flest vil fint klare å skille mellom virkelighet og kunstighet.

Uansett så blir det sikkert populært nok, uten at det skaper noe ekko i spillverdenen. Har en følelse av at Home kun er et spontant instrument for å trekke folk til PS3 som et community, uten å kopiere 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...