Gå til innhold

Nyheter om HOME?


Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må dere søren meg slutte! Her sutrer dere og klager over at de ikke slipper en beta, og hva skjer når de først gjør det? Jo, dere begynner å klage på at alt er så sinnsykt dårlig på grunn av bugs og uferdig kode! Et godt eksempel er 2.00 oppdateringen som kom tidligere...

 

La heller Sony få litt tid på seg, så kan de ivertfall slippe noe som er spillbart.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Nå må dere søren meg slutte! Her sutrer dere og klager over at de ikke slipper en beta, og hva skjer når de først gjør det? Jo, dere begynner å klage på at alt er så sinnsykt dårlig på grunn av bugs og uferdig kode! Et godt eksempel er 2.00 oppdateringen som kom tidligere...

 

La heller Sony få litt tid på seg, så kan de ivertfall slippe noe som er spillbart.

Godt sagt.

Lenke til kommentar
Nå må dere søren meg slutte! Her sutrer dere og klager over at de ikke slipper en beta, og hva skjer når de først gjør det? Jo, dere begynner å klage på at alt er så sinnsykt dårlig på grunn av bugs og uferdig kode! Et godt eksempel er 2.00 oppdateringen som kom tidligere...

 

La heller Sony få litt tid på seg, så kan de ivertfall slippe noe som er spillbart.

 

 

Greit det, men når Sony først sier at Home skal komme i Oktober for så å utsette det et halvt år så har man jo grunn til å bli sur. Sony har jo faktisk gitt ut en offesiell trailer, så det skaper jo en del forventninger.

Lenke til kommentar
Nå må dere søren meg slutte! Her sutrer dere og klager over at de ikke slipper en beta, og hva skjer når de først gjør det? Jo, dere begynner å klage på at alt er så sinnsykt dårlig på grunn av bugs og uferdig kode! Et godt eksempel er 2.00 oppdateringen som kom tidligere...

 

La heller Sony få litt tid på seg, så kan de ivertfall slippe noe som er spillbart.

 

 

Greit det, men når Sony først sier at Home skal komme i Oktober for så å utsette det et halvt år så har man jo grunn til å bli sur. Sony har jo faktisk gitt ut en offesiell trailer, så det skaper jo en del forventninger.

JA! Jeg hadde ikke brydd meg om det var dårlig, jeg hadde bare lyst til og se konseptet, grafikken, etc, selvom jeg kan se det påvideoer så er detj o ikke like morro som og spille det selv! De BURDE komme ut med en BETA vertfall, er det ikke noe innen januar så er nok mange forbanna nok fra før, og dermed mer forbanna nå, De mister mye popularitet på slikt...

Lenke til kommentar

Home kommer nok til å bli utsatt mange ganger til..... Tror dette er prestisjeprosjektet til Sony, selve grunntanken til PS3 på mange måter, og for viktig til at de vil vise frem noe til de faktisk har klart å:

 

1) gjøre det spillbart (noe de første rapportene tyder på at det ikke er per i dag)

2) gjøre hele miljøet mest mulig pent og HD-vennlig

3) få med flest mulig kommersielle aktører, og utvikle sine egne tjenester (musikk/film store)

 

Jeg håper vi ser Home i løpet av 2008, men dette begynner å haste for Sony nå. Folk lurer jo på hva de holder på med, og dette skal jo være deres stor mottrekk til Xbox live.

Lenke til kommentar
Home kommer nok til å bli utsatt mange ganger til..... Tror dette er prestisjeprosjektet til Sony, selve grunntanken til PS3 på mange måter, og for viktig til at de vil vise frem noe til de faktisk har klart å:

 

1) gjøre det spillbart (noe de første rapportene tyder på at det ikke er per i dag)

2) gjøre hele miljøet mest mulig pent og HD-vennlig

3) få med flest mulig kommersielle aktører, og utvikle sine egne tjenester (musikk/film store)

 

Jeg håper vi ser Home i løpet av 2008, men dette begynner å haste for Sony nå. Folk lurer jo på hva de holder på med, og dette skal jo være deres stor mottrekk til Xbox live.

 

Enig

Lenke til kommentar
Tror dere det blir like laggy som Second Life? Der må alt loades og slik for og kunne se det etc.

 

 

Det ser ikke ut som om det er noe særlig loading på demoen i hvertfall, men dette er jo bare en demo. Men hvis man må loade i 10 sek++ hver gang man skal gå til et nytt sted, så blir det nok kanskje moro å utforske stedene den første uka, men på lang sikt blir det nok ikke noen stor suksess hvis det må loades alt for mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...