Gå til innhold

Nyheter om HOME?


Mokko

Anbefalte innlegg

Det jeg håper er at SONY vil bruke HOME som standard meny for PS3 og ikke xmb, så klart kan du gå inn på den fra HOME, men at HOME blir det første du kommer inn på når du starter opp PS3. På den måten vil HOME få flere brukere, fordi det er en mulighet at mange casual gamers ikke vil bry seg så veldig mye om HOME hvis ikke SONY fremhever det mer.

 

Og hva med de som ikke har koblet PS3-en til internett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo ikke oppdatere ps hvis du ikke har internett. Har du ikke internett har du jo ikke HOME.

Skal du ha Home til start meny" må du jo ha internett for å bruke det??

 

Har du aldri hatt problemer med nettet? Fullt mulig å ha internett, oppdatere maskinen, for deretter ikke å ha internett.

Lenke til kommentar
Nei, virtuell verden vil ikke fungere uten internett.

 

Fullstendig klar over det, men det vi diskuterer er om Home skal starte automatisk når man starter konsollen. Min mening er at det bør være mulig, men at det er et valg man kan velge selv og om man ikke er på nett (og har Home) må man komme rett inn i XMB'en.

Lenke til kommentar
Nei, virtuell verden vil ikke fungere uten internett.

 

Fullstendig klar over det, men det vi diskuterer er om Home skal starte automatisk når man starter konsollen. Min mening er at det bør være mulig, men at det er et valg man kan velge selv og om man ikke er på nett (og har Home) må man komme rett inn i XMB'en.

Burde være et antarnativ under der man velger f.eks. at Linux skal starte opp når den skruse på. :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg må via en virtuell Second Life-aktig verden HVER gang jeg skal spille PS3-spill tror jeg sannelig jeg kommer til å bli veeeeeldig irritert ganske kjapt. Greit at det burde gå an å sette den opp til å prøve å logge rett på home, men hvis det blir eneste alternativet tror jeg sannelig fort det blir slutt på spillinga mi.

Lenke til kommentar
Hvis jeg må via en virtuell Second Life-aktig verden HVER gang jeg skal spille PS3-spill tror jeg sannelig jeg kommer til å bli veeeeeldig irritert ganske kjapt. Greit at det burde gå an å sette den opp til å prøve å logge rett på home, men hvis det blir eneste alternativet tror jeg sannelig fort det blir slutt på spillinga mi.

 

Er nok enig med deg der ja.

Lenke til kommentar
Hvis jeg må via en virtuell Second Life-aktig verden HVER gang jeg skal spille PS3-spill tror jeg sannelig jeg kommer til å bli veeeeeldig irritert ganske kjapt. Greit at det burde gå an å sette den opp til å prøve å logge rett på home, men hvis det blir eneste alternativet tror jeg sannelig fort det blir slutt på spillinga mi.

 

Ingen som tvinger deg til å bruke Home, Home tar ikke over for XMB. Den har du fortsatt og kan bruke som før. Home er en valgfri mulighet som appåtil er GRATIS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...