Gå til innhold

Nyheter om HOME?


Mokko

Anbefalte innlegg

Lurer på om det blir mulighet til å ta bilde av ansiktet sitt med cam for så å legge det til i Home! :) Det hadde vært sinnsykt kult.

Tviler på at det hadde blitt så bra da.

 

Jobber foresten med å klare Uncharted på det vanskeligste nå, hører det skal bli rewards i home for det.

 

 

Det hadde jo vært sinnsykt kult hvis det hadde funket perfekt og man kunne ta et 3D bilde av ansiktet sitt, men tror det blir ganske dårlig hvis alle går rundt med et flatklemt bilde der hvor hodet skulle vært mens resten av kroppen er 3D. For det andre så skal det jo også være mulighet for forskjellige ansiktsuttrykk, og det ville nok blitt litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jobber foresten med å klare Uncharted på det vanskeligste nå, hører det skal bli rewards i home for det.

Gjør det samme, kordan e det på det vanskeligste? e på vansklig eg :p

Det kommer en vanskelighetsgrad etter Hard, og det er den jeg er på. Det er sinnsykt vanskelig! :) Blir du truffet 2 ganger er du død.

 

Har du funnet alle skattene da? Jeg har av en eller annen grunn 61/60 skatter, samt at jeg mangler en medal utenom å klare det på det aller vanskeligste. Aner ikke helt hva jeg skal gjøre da.

Lenke til kommentar
Jobber foresten med å klare Uncharted på det vanskeligste nå, hører det skal bli rewards i home for det.

Gjør det samme, kordan e det på det vanskeligste? e på vansklig eg :p

Det kommer en vanskelighetsgrad etter Hard, og det er den jeg er på. Det er sinnsykt vanskelig! :) Blir du truffet 2 ganger er du død.

 

Har du funnet alle skattene da? Jeg har av en eller annen grunn 61/60 skatter, samt at jeg mangler en medal utenom å klare det på det aller vanskeligste. Aner ikke helt hva jeg skal gjøre da.

Holde på. nærmer meg 45 tror eg :p det at du har fått 61 av 60 e fordi du har funnet et "spessielt" skatt som kommer fra jak and daxter serien tror eg. Hoff, gruer meg til den vanskeligste hvis man dauer på 2 skudd.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Haansi: Nettop! :D Har bare en igjen, og de koster 600,- :O

 

Ghostvisper: Har brukt noen timer på det spillet der, det er jo genialt! :D

 

Forresten, det er lett å runde det på hard, bare sørg for at du sanker skatter og andre rewards på easy/medium, så får du unlocka masse våpen samt super slow motion, da går det som en lek!

Men på det aller vanskeligste derimot.. der har du ikke muligheten til ekstra våpen og super slow motion! :)

Lenke til kommentar
Lurer på om det blir mulighet til å ta bilde av ansiktet sitt med cam for så å legge det til i Home! :) Det hadde vært sinnsykt kult.

Tviler på at det hadde blitt så bra da.

 

Jobber foresten med å klare Uncharted på det vanskeligste nå, hører det skal bli rewards i home for det.

 

 

Det hadde jo vært sinnsykt kult hvis det hadde funket perfekt og man kunne ta et 3D bilde av ansiktet sitt, men tror det blir ganske dårlig hvis alle går rundt med et flatklemt bilde der hvor hodet skulle vært mens resten av kroppen er 3D. For det andre så skal det jo også være mulighet for forskjellige ansiktsuttrykk, og det ville nok blitt litt vanskelig.

Hvis du har spillt TigerWoods08 så e det mulighet for å legge på ditt eget fjes, eg har gjort det og det ligner ekstremt på meg, og e veldig rba laget. Så hadde vært kjekt om de kunne gjort det i Home.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Må man betale for HOME eller?

Hvordan fungerer det med Rewards?

 

Dette kan du finne ut av med et enkelt søk hvor som helst. Nei, du må ikke betale for Home i seg selv, men du kan kjøpe ekstra ting (klær, møbler andre ting til leiligheten osv.)

 

 

EDIT:

Siste nytt er ett rykte om at 24 mars får japan en åpen Home beta!

 

Kilde

 

Oi, dette hadde jeg ikke fått med meg.. Men det er vel bare et av de vanlige usanne ryktene. :thumbdown:

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...