HerrGhost Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Håper får slutten av mars. Men det e no bare meg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 det er vel sånn at release 0.8.3 kommer neste , og når den en vakker dag kommer til 1.0.0 får alle den Det skjer nok ikke før til høsten....... Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Q1=Januar,Februar og Mars. Q2=April,Mai og Juni. Q3=Juli,August og September. Q4=Oktober,November og Desember. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er bekreftet at det til å skje kommer Q2 ( April,Mai eller Juni .) det vet alle, men på hvilken Torsdag vet ingen ennå . Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er bekreftet at det til å skje kommer Q2 ( April,Mai eller Juni .) det vet alle, men på hvilken Torsdag vet ingen ennå . Jeg vet ikke. Kilde? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er ikke bekreftet noe som helst... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kan ikkje huske å ha hørt det fra Sony. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Det ble erklært på Tokyo Game Show 2007 gå inn på denne linken : http://www.wikipedia.no og søk på på Playstation Home det jeg sa står i første kolonne at det kommer andre kvartal 2008.. Endret 24. februar 2008 av PlaystationHome Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det ble erklært på Tokyo Game Show 2007 gå inn på denne linken : http://www.wikipedia.no og søk på på Playstation Home det jeg sa står i første kolonne at det kommer andre kvartal 2008.. Det er ikke oppgitt noen kilde der heller. Og jeg kan når som helst endre det til første kvartal jeg. Ikke stol på wikipedia hvis det ikke er kildehenvisninger. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fant det på andre sider der iblant Gamespot var en av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Q1=Januar,Februar og Mars. Q2=April,Mai og Juni. Q3=Juli,August og September. Q4=Oktober,November og Desember. Q2 kan også være Mars, April, Mai kommer ann på hvordan bedriften regner, finnansår begynner i desember.. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fant det på andre sider der iblant Gamespot var en av dem. Så link til dem? gjerne den spesifikke artikkelen.. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg bruker Playstation 3. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er lov å søke selv folkens During the TGS 2007, Home's full release was announced to be delayed until the second quarter of 2008 Kilde(Dette tok 5 sek på wikipedia.org) Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er lov å søke selv folkens During the TGS 2007, Home's full release was announced to be delayed until the second quarter of 2008 Kilde(Dette tok 5 sek på wikipedia.org) Både ja og nei Jeg synes ikke det er alle andres ansvar å finne kilder på en uttalelse, hvorpå oppfølgningen var "jeg så det på wikipedia". Jeg bruker Playstation 3. Good for you, men klarte ikke helt se relevansen Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er lov å søke selv folkens During the TGS 2007, Home's full release was announced to be delayed until the second quarter of 2008 Kilde(Dette tok 5 sek på wikipedia.org) Både ja og nei Jeg synes ikke det er alle andres ansvar å finne kilder på en uttalelse, hvorpå oppfølgningen var "jeg så det på wikipedia". Jeg bruker Playstation 3. Good for you, men klarte ikke helt se relevansen Selvsagt ikke, men nå har det gått nesten 24 timer siden det ble sagt og da kan folk ta initiativ selv Gleder meg uansett til Home, ingame voice chat + ingame XMB (vet at disse ikke er bekreftet) sweet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Lurer på om det blir mulighet til å ta bilde av ansiktet sitt med cam for så å legge det til i Home! Det hadde vært sinnsykt kult. Tviler på at det hadde blitt så bra da. Jobber foresten med å klare Uncharted på det vanskeligste nå, hører det skal bli rewards i home for det. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg trur det skal være mulig, det burde jo det Men hadde ikke blitt så fint da Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jobber foresten med å klare Uncharted på det vanskeligste nå, hører det skal bli rewards i home for det. Gjør det samme, kordan e det på det vanskeligste? e på vansklig eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå