Gå til innhold

Nyheter om HOME?


Mokko

Anbefalte innlegg

Man må vel betale for betaen ? det er vel derfor den heter Beta.

Den der skjønte jeg ikke.. Vi må vel betale for betaen, det er derfor den heter beta?

 

Nei vi må ikke det. Faktisk må vi ikke betale for HOME når det kommer ut heller.

 

 

Tok ikke helt den jeg heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man må vel betale for betaen ? det er vel derfor den heter Beta.

Den der skjønte jeg ikke.. Vi må vel betale for betaen, det er derfor den heter beta?

 

Nei vi må ikke det. Faktisk må vi ikke betale for HOME når det kommer ut heller.

 

 

Tok ikke helt den jeg heller..

 

Tok den nå ;)

 

BETA

Betale

BETAle

Lenke til kommentar
Man må vel betale for betaen ? det er vel derfor den heter Beta.

Den der skjønte jeg ikke.. Vi må vel betale for betaen, det er derfor den heter beta?

 

Nei vi må ikke det. Faktisk må vi ikke betale for HOME når det kommer ut heller.

 

 

Tok ikke helt den jeg heller..

 

Tok den nå ;)

 

BETA

Betale

BETAle

 

 

Der skjønte jeg den, ja. Mente han det der seriøst?

 

BETA-ler meg i hjel :!:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
skjønner ikke no om den siden her:

http://www.colorize.net/home/

Har ikke sony kommet med noen utalelser eller noe om den? Er det noen som i det hele tatt vet noe om det/den? Stemmer vell ganske bra med det Urgelol sa om ryktet som sa det skulle komme rundt 20. mars.

 

Oi, aldri sett før. Ingen annen info enn de sekundene som tikker nedover.... rart!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Det er 99% sikkert en fake side. Det er registrert på et svensk selskap. Flere på gamespot-forumet og det offisielle PlayStation forumet har sagt det er bekreftet at den er fake. Jeg har personlig ikke sett det bekreftet fra Sony.

 

Når det gjelder rykte om 20. mars så har jeg hørt 24. mars med åpen beta i Japan. Saken er den at alle ryktene til nå har vært feil. Så tar alle rykter med stor skepsis til Sony uttaler seg.

 

Edit: Endret en dato.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Man må vel betale for betaen ? det er vel derfor den heter Beta.

Den der skjønte jeg ikke.. Vi må vel betale for betaen, det er derfor den heter beta?

 

Nei vi må ikke det. Faktisk må vi ikke betale for HOME når det kommer ut heller.

 

 

Tok ikke helt den jeg heller..

 

Tok den nå ;)

 

BETA

Betale

BETAle

 

 

Der skjønte jeg den, ja. Mente han det der seriøst?

 

BETA-ler meg i hjel :!:

Det var et lite tidsfordriv. (en spøk).

Det var logisk...

Home BETA(LE)

Endret av Paystation Home
Lenke til kommentar

Utrolig bra. Likte spesielt det de nevner i forbindelse med Warhawk, er jo genialt å ha et "war room" til det spillet. :yes:

 

Ser ut til at Home blir noe langt bedre enn jeg hadde forventet. Hadde egentlig bare regnet med at det skulle bli et veldig begrenset Second Life, med bedre grafikk men med nesten ingen muligheter utover å chatte med folk og å innrede "hjemmet" sitt med diverse møbler og kanskje noen awards og slikt fra spill. Godt å se at Home blir mer interessant enn som så.

Lenke til kommentar
Beklager for off topic, men ble engasjert av å prate en fellow uncharted spiller! :)

 

Jeg setter home på samme nivå som nye GTA som kommer. Så mye gleder jeg meg!

Beklager eg og :p

 

Det krigsrommet kommer til å bli bra. glede meg :) Og glede meg til å prøve den Uncharted Arkaden.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Det jeg håper er at SONY vil bruke HOME som standard meny for PS3 og ikke xmb, så klart kan du gå inn på den fra HOME, men at HOME blir det første du kommer inn på når du starter opp PS3. På den måten vil HOME få flere brukere, fordi det er en mulighet at mange casual gamers ikke vil bry seg så veldig mye om HOME hvis ikke SONY fremhever det mer.

Lenke til kommentar
Faktisk ikke så dum idè det. Home kan fort bli en greie man går inn på de første par ukene, men så glemmer. Så lenge det går fort å logge på maskinen (altså inn i Home) og at man kan starte et spill like enkelt som tidligere stemmer jeg for.

 

Jeg tror også at det er en stor sjanse for at Home blir glemt av mange, inkludert meg selv, ganske kjapt. Hvis det skulle vise seg å skje er det nok en grunn til det, og da er det kanskje like greit... Stemmer mot å gå rett inn i Home når man skrur på ps3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...