Mokko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det har vært mye om og men rundt HOME, men Sony kom jo til slutt frem til at en åpen beta skulle slippes for alle i sent November/tidlig Desember. Nå begynner denne tiden å nærme seg, men jeg har ikke hørt noe nytt fra Sonys side. Noen som har noen nyheter om HOME? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 var snakk om noen beta i USA nå i desember, men om Sony holder dette tviler jeg noe på. Tviler på om det blir noen beta for EMEA, så du må nok "jukse" for og få lastet ned når den kommer. Men husk: BETA = bugs Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Saken er at folk gleder seg til noe som en ikke må betale en månedlig avgift for og bruke. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 var snakk om noen beta i USA nå i desember, men om Sony holder dette tviler jeg noe på. Tviler på om det blir noen beta for EMEA, så du må nok "jukse" for og få lastet ned når den kommer. Men husk: BETA = bugs Og med "jukse" mener du å laste ned fra US Store? No Poblem! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Noen som har hørt noe nytt, eller noen bekreftelser på at vi snart har muligheten til å laste ned Betaen? Endret 23. november 2007 av Skagen Fjernet quoting av slettede innlegg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) 4 innlegg med Xbox vs PS3-krangling fjernet. Vennligst ta en titt i nettikette om åpenbare krangler og høflighet. (Ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Endret 23. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Dette e nok bare et av de ryktene men her: http://www.ps3blog.net/2007/11/16/rumor-pl...ta-november-29/ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 De kan prøve seg og si at det ikke kommer ! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 De kan prøve seg og si at det ikke kommer ! Ja, hvis Sony nå utsetter det enda mer, legger jeg bort PS3-en i et par måneder.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Er spent å se hvordan Home blir, Sony har jo mildt sagt lovet oss verden med Home så det er klart man er spent på hvordan dette blir. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) har faktisk ikke lest en ting om home, vet bare det lille jeg så på videon fra sony sin presse konferanse på e3:) virker utrolig fett egentlig.. men får vi noe lignende gamer score med det? fant det! There will be a 'Hall of Fame' which will include a Trophy Room. The Trophy Room is a Home Space where users are able to display their gaming accomplishments. Players will be able to earn Trophies (similar to the Xbox Live Achievements) when they play games that support the Trophy system. The more Trophies a player has dictates which games s/he owns and how skilled a gamer they are. Publishers and developers will be able to support Trophies by building them into their games' architecture, and existing games may be updated with patches to support it, as evidenced with Lair. yay Endret 23. november 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vet ikke hva dere har lest. Men det jeg har hørt skal komme og forventer kommer er: Egne områder for f.eks. Konami som man kan besøke, få de siste nyhetene, trailerene, demoene fra deres spill. Der vil man også kunne møte likesinnede, for å invitere dem alle "hjem" for så å starte en runde MGS4 Online direkte. Egen leilighet og trophyrom der man kan dele trailere, bilder, videoer, trophys. Håper muligheten blir til at man kan besøke en venns GT5 garage å sjekke ut doningene hans. Store felles områder som yrer av liv, der man kan spille sjakk, biliard, bowling, bordtennis osv osv. Hva mer? Ja! Ser gjerne at Webshops får laget seg virtuelle butikker der man kan handle spill og slikt. Sony må også gjerne lage en virtuel versjon av Ps store. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har forstått det slik at Home fordeler brukerne i forskjellige servere, det jeg hører er at en blir plassert i en helt tilfeldig server. Det bør da gå an å få rene norske servere o.l. Ellers vil verdien synke ganske på communityopplegget. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 øhhh.. Home blir bare no drit !! Det er ikke no å glede seg til Hva er det som er så kult med det? DU kan gå å snakked med folk som du ikke har peiling på hvem er, Lage et rom som kanskje er gøy første dagen ;P Spille drit som som du kan gjøre på 123spill! så har man jo msn da !! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 En liten avsporing: Hva skjedde med "Entitlements"? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Men er det slik at man kan gå til naboen og slik ? EDIT: Håper det blir slikt med lekepenger og, så kan man kjøpe nye ting, lage nye ting etc! Endret 23. november 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Trur ikke du kan gå til "naboen", for hvem skal bo hvor da? sikker 2 mill mennesker på Home, og alle skal ha et hus, eller rom, da blir det lite oversiktlig, Isåfall viss det blir det, skal jeg på i Criben til Tony Montana Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vet ikke hva dere har lest. Men det jeg har hørt skal komme og forventer kommer er: Egne områder for f.eks. Konami som man kan besøke, få de siste nyhetene, trailerene, demoene fra deres spill. Der vil man også kunne møte likesinnede, for å invitere dem alle "hjem" for så å starte en runde MGS4 Online direkte. Egen leilighet og trophyrom der man kan dele trailere, bilder, videoer, trophys. Håper muligheten blir til at man kan besøke en venns GT5 garage å sjekke ut doningene hans. Store felles områder som yrer av liv, der man kan spille sjakk, biliard, bowling, bordtennis osv osv. Hva mer? Ja! Ser gjerne at Webshops får laget seg virtuelle butikker der man kan handle spill og slikt. Sony må også gjerne lage en virtuel versjon av Ps store. Og der er grunnen til hvorfor folk ser frem til Home. Ser og frem til hvordan det kan bli, det er et meget interesangt konsept fra Sony som jeg håper er like bra på papir som det blir i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå