Bebeluv Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 4500 for pakken tenker jeg er en grei pris. Du bør aldri selge den som pakke, du kan få 6000,- for den viss du selger det for seg. Lenke til kommentar
Eat_cold_steel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 "Behold den, når spill som Gta 4 og Gran Turismo kommer vil du angre. " Ikke minst God of War 3!!! + mange flere gode spill kommer i fremtiden. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 4500 for pakken tenker jeg er en grei pris.Du bør aldri selge den som pakke, du kan få 6000,- for den viss du selger det for seg. Hvor mye bør jeg ta per enhet da? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Selg den! Du har tydligvis ikke så mye glede av den fortiden, og du kan få ganske mye for alt det du vil selge. Jeg hadde kjøpt alt sammen for 5000,- dog, hadde jeg hatt penger til det nå :-( Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Siden man får den bundelen med 60 gb og RFOM og motorsport for 4000 eller noe vill jeg nok tro att du kan maks få 3000 for den, hva de andre spille kan gi er vell kanskje 2-400 pr spill. Rister litt oppgitt på hodet av enkelte svar her. "Ikke selg den kommer så mye bra som kommer". Greit nok men når personen sier att han ikke har tid til å spille så har vell det ikkeno å si. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Husk at tilbudet mitt fortsatt er gjeldene da Tom. Da har du henta inn en tusenlapp allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå