Jo Are Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei vurdere å selge min ps3 pga. familiære årsaker, jeg lurer på hvor mye jeg kan ta for den. Det gjelder en pent brukt ps3 60 gb med 4 spill og en ekstra håndkontroll og en sony komponent kabel. Spillene som følger med er motorstorm, RFoM, formula one, ridge racer 7, dirt, fifa 08, AC og need for speed pro street. Så hvor mye er det verdt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg vil tippe du kan få 4000-5000 for den pakken der kanskje. Men ikke noe over 5000 tror jeg. Har btw sendt deg en PM. Lenke til kommentar
memynita Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 kommet fram til en pris for den? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Er usikker på om jeg har lyst til å selge allikevel, mange spill jeg ser frem til. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Behold den, når spill som Gta 4 og Gran Turismo kommer vil du angre. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det gjelder en pent brukt ps3 60 gb med 4 spill og en ekstra håndkontroll og en sony komponent kabel.Spillene som følger med er motorstorm, RFoM, formula one, ridge racer 7, dirt, fifa 08, AC og need for speed pro street. Så hvor mye er det verdt? Takker for alle svar 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8? Bare jeg som teller feil? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hehe,Jeg tenkte på det samme.. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har du sett PM'en jeg hadde sendt deg Tom? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror du vil få bedre tillbud hvis du selger spillene separat... Må liksom treffe på riktig type person skal ha interesse av spillene dine. Hadde jeg vert kjøperen hadde AC, Motorstorm og Rfom vert de eneste jeg hadde sett verdien i. 2,5 - 3 for konsollen alene (alt etter som den er behandlet godt) og 300, 250? kanskje for hvert spill på qxl? Lenke til kommentar
silverfox1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vet ikke om du fortsatt vil selge den, men jeg er i hvertfall klar til å by 4500kr. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Kan man selge uten kvitering? Jeg har rotet bort min. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du får mest sannsynlig tak i en kopi av kvitteringen hos folkene du kjøpte den hos Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får mest sannsynlig tak i en kopi av kvitteringen hos folkene du kjøpte den hos Ok det var bra, men jeg kjøpte min gjennom avbetaling vil det ha noe å si for garantien. Tenker det slik at jeg fortsetter og betale ned på den da slik at en eventuel kjøper ikke skal slite med det, vil det ha noe betydning for garantien? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Neida, så lenge du betaler som vanlig så går det nok greit. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Så skal jeg bare legge ved en betalt regning som kjøps bevis da? Til eventuelle kjøpere, jeg har ikke helt sikker på om jeg skal selge men tenker på det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde aldri klart og solgt den. Du har klart å kjøpt den under spilltørke, så nå begynner spillene og komme seg, KZ2, Littlebigplanet osv. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde aldri klart og solgt den. Du har klart å kjøpt den under spilltørke, så nå begynner spillene og komme seg, KZ2, Littlebigplanet osv. Ja men så spiller vel du mer enn meg, har faktisk spilt i under enn 1 time denne uka spiller ikke mye til vanlig heller. Har så mye å gjøre at spilling blir det ikke mye tid til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nope, selv har jeg ikke spilt mer enn 2 timer, utenom i dag, da jeg hadde kompis på besøk + GH 3 blir noen timer, men kjøpte selv bare fordi jeg hadde lyst på den. Max spilt 60 timer tilsammen vedder jeg på. Kjøpt den i mars. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Er det drøyt å selge den for 6000 kr? Det er selvfølgelig hele pakken det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå