Gå til innhold

Døde pixler. Hører gjerne om erfaringer fra andre

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med en Fujitsu Siemens S7 17" LCD skjerm som har 1 stk. defekt pixel. Dette er min andre skjerm av samme type. Den forrige hadde faktisk 3 stk. døde pixler.

Mastrubering rundt det død pixlet har vært nytteløst. Det fungerer ikke. S7 skjermen har jeg blitt svært glad i, men dette irriterer meg.

Hvordan står det til med alle dere andre som har LCD skjermer rundt om i det ganske land? Kunne vært interessant å høre hva dere andre erfarer m.h.t. døde pixler.

Lekker er den uansett. Høytaleren kan fjernes med et enkelt håndgrep. Sølvfarget med aluminiumsfot. Dette er den desidert tynneste LCD skjermen jeg har sett. På det tykkeste er den 3 cm.

S7_-_dark_mood_side_lo.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror faktisk samsung172t er tynnere.

men personlig liker jeg ikke fijutsu skjermer,holder meg til samsung.

Jeg er er forsåvidt enig med deg. Jeg bestillte 2 stk. Samsung 172T fra ITButikken i Danmark med en hyggelig pris på kr. 5.790 pr.stk. men de flyttet leveringstidspunktet stadig fremover. Jeg bestillte 20 desember, og siste info om levering var i slutten av februar. 172T finnes etter hva jeg erfarer ikke i Norden. S7 skjermen er handlet hos Expert med forbehold om retur og pengene tilbake. Expert har normalt ikke denne skjermen i sitt sortiment.

172T har blitt kåret som beste skjerm i flere medier og fora, så det hadde vært fint å få testet den.

Du sier ingenting om døde pixler. Har du noen?

Lenke til kommentar

Sitter selv med en 172t, ikke en eneste død piksel på den. Og det var en av grunnene til at kjøpte den. Sente en mail til netbuttikken hvor jeg kjøpte den (it butikken tror jeg det var) og han jeg mailet med sa at han fremdeles ikke hadde sett en Samsung skjerm med en død piksel på.

Og ja, den er kun 2,6 cm tykk :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...