.Butthead. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Qpad CT er veldig bra, X-TR skal være bra ifølge den testen Hardware tok, men noen sier at den slites ut fort. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fikk min Steelpad 5L i dag og er drit fornøyd Anbefaler hvis du har en gaming mus og har behov for en STOR musematte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fikk min Steelpad 5L i dag og er drit fornøyd Anbefaler hvis du har en gaming mus og har behov for en STOR musematte! Da satser jeg på at den ligger under juletreet. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fikk min Steelpad 5L i dag og er drit fornøyd Anbefaler hvis du har en gaming mus og har behov for en STOR musematte! Da satser jeg på at den ligger under juletreet. Papiret ligger der Lenke til kommentar
Deem Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Razer Mantis Control Mat... Du har jo også en som er laget for speed men jeg foretrekker denne ... Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg synes min Steelpad 4s er digg. laget av alu. og er bare 2mm tykk. (det er det at den ikke selges lenger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå