Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei. Jeg vet det finnes forskjellige musematter til forskjellige type spilling og slikt. Må innrømmej eg ikke har peiling på hva som er bra, og ikke er. Så kan noen anbefale noen musematter til spilling? Spiller for det meste FPS hvis det skal ha noe å si. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Steelpad 5L er den beste musematten jeg har prøvd, har prøvd temmelig mange også.. Anbefales til alle! Lenke til kommentar
TAS Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei Selv har jeg denne.Er godt fornøyd men den.To sider en glatt,andre litt "ru" http://www.razerzone.com/index.php?main_pa...p;products_id=3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Takk til dere begge. Skal få skjekket ut begge to, og lese litt om de Bare kom med flere tips. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Edita litt. Bestilte akkurat Steelpad 5L musematta! Gleder meg! Endret 22. november 2007 av AndersdD Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du har temmelig god grunn til å glede deg også Jeg lover deg, du vil ikke bli skuffa, musa glir best med store pads. Sånne som er på G5 feks. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er den musmatten lydløs? Er selv på utkikk etter en ny god musmatte til min kjære G7. Problemet er at mange av mattene jeg har prøvd bråker for mye. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har en musematte fra Ikea, av type LÅGIS. Beste musematten jeg noengang har prøvd... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg hører ingenting spesielt så.. "er musematta di lydløs" høres ganske rart ut egentlig. Det er jo for det meste glass- og plastikk musematter som lager lyd.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg bruker en av disse til musematte.. og jeg sitter å gamer 3-4 timer til dagen.. , helt geniale.. http://shop.kitchn.no/ebiz/product.html?eb...15&pid=4015 det følger med 5-6 av disse hard plastikk platene til disse fjølene.. mest geniale musematta jeg har prøvd.. anbefales på det sterkeste, her får du også ei knall god skjærefjøl Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har hatt fUnc Surface 1030 i flere år nå, og jeg er fremdeles storfornøy. Aldri slått tanken ved å skaffe meg en ny heller. Kan kjøpes på microplex.no. Men den er noe dyr da.... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fikk med ei musematte fra Elkjøp når jeg kjøpte maskin der for mange år siden. Den har alt jeg krever av ei matte; skikkelig tyngde, god friksjon mot bordet, lav friksjon mot musa og behagelig å legge armen på. Perfekt. Lenke til kommentar
presets Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er den musmatten lydløs? Er selv på utkikk etter en ny god musmatte til min kjære G7. Problemet er at mange av mattene jeg har prøvd bråker for mye. Den er rimelig lydløs ja.. Det har kommet en ny 5L(vet ikke hvor ny.. er ikke så oppdatert på mattefronten) så vet ikke om den bråker men den gamle jeg har som er blå svart og hvit osv er ganske lydløs.. har kjørt en G7 på den først.. nå en G5.. G5ens ledning bråker mer enn musa glir ihvertfall xD Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har hatt fUnc Surface 1030 i flere år nå, og jeg er fremdeles storfornøy. Aldri slått tanken ved å skaffe meg en ny heller. Kan kjøpes på microplex.no. Men den er noe dyr da.... Samme her, den er helt slitt ned så den er speilblank, men den fungerer fremdeles utrolig bra. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Selv har jeg denne.Er godt fornøyd men den.To sider en glatt,andre litt "ru"http://www.razerzone.com/index.php?main_pa...p;products_id=3 Kan anbefales, men ville ha tatt vare på embalasjen, ettersom det går an å bøye den, hvis man er uheldig. Det skjedde på tur til/fra LAN for min del, og kan ikke bruke den grove siden, for da sitter ikke matten fast i benken. Men det er jo den glatte siden som er best til normal bruk. (Med Razer Copperhead / Logitech MX Revolution) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Steelpad 5L er den beste musematten jeg har prøvd, har prøvd temmelig mange også. Jeg sitter med en Razer Mantis Speed, men satser på å få en 5L til jul så jeg kan prøve denne også. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sitter nå med en Func Surface og den fungerer fjell. Hadde tidligere en Qpad Lowsense men den ble for stor. Anbefaler Func sterkt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Skal få skjekket tipsene ut Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bestilte ny musematte i går. Etter å ha sett gjennom en del musematter, bestemte jeg meg til slutt for å kjøpe en Corepad Magna (Grå) etter å ha lest Gamer.no sin test av den. Gleder meg Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 prøvd utrolig mange, som tøymatter: Qpad|CT eller Qpad|UC-R eller Razer (Mantis) Speed. som hardmatter: Steelpad (den alle andre sier), eller Qpad|X-TR (min favoritt innen hardmatter) GL& HF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå