Ullsokk1 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har fått skjermkortet mitt men så bakpå står det at minimumskrav var 450W power supply. og jeg har bare 350 :S vil dette gå eller må jeg invistere ny PSU? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1387151 Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 du må nok regne med å investere i en ny PSU. blir liksom ikke nok powah te skjermkortet ditt med bare 350 w Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Vil det gå midlertidig a? Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har liten tro for det :/. Men trøst deg med at 500watts PSUer ikke koster allverdens Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 NOn anbefalinger? er det ikke mye slit med å bytte ut PSU a? Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 NOn anbefalinger? er det ikke mye slit med å bytte ut PSU a? https://prisguiden.no/product.php?productId=72992 Mye power for pengene.. Det er enkelt å skifte pwr supply Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Må dessverre skuffe noen av dere ved å si TULL, TULL og atter TULL! Jeg sitter her med ATI Radeon X1950 Pro 512MB GDDR3 og en 350w jalla-strømforsyning. Antall watt en strømforsyning kan yte sier ikke alt, når det gjelder skjermkort har det mer å si hvor mange ampere den klarer å levere på 12V-rail. Har kjørt det slikt i over et halvt over uten så mye som antydning til problemer. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Skal teste skjermkortet etterpå. TAKKER DEG HARDT NERF FOR Å SI DET! Kunne nesten gitt deg en klem der Får prøve Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Må dessverre skuffe noen av dere ved å si TULL, TULL og atter TULL! Jeg sitter her med ATI Radeon X1950 Pro 512MB GDDR3 og en 350w jalla-strømforsyning. Antall watt en strømforsyning kan yte sier ikke alt, når det gjelder skjermkort har det mer å si hvor mange ampere den klarer å levere på 12V-rail. Har kjørt det slikt i over et halvt over uten så mye som antydning til problemer. Vel det kan gå bra... men.... Er din 350W pwr supply et som leverer mye peek, vil det funke. Men normalt sett vil du få rare feil, shutdown og blåskjermer. Jeg har selv et 400W pwr, 6 S-ATA masse vifter etc og et ATI 2600 PRO kort. Det går stort sett greit... Men mitt nye Sunbeam pwr på 550(link under) klarte det ikke.. hehe. Men når jeg leser tester ser en hvorfor. Har med oppbygning av pwr. Spesielt peek effekt(har med kondensatorer etc). Men det er mye som funker. En PC bruker ikke mye støm vanligvis. Det er under oppstart, tunge spill etc der kreves litt mer, det igjen kun i korte pulser. Jeg har målt strømtrekket til min pc og det overrasket. Ved vanlig bruk lå den stort mellom 75 - 150W. Spissene kom derimot godt over 400W, men kun i korte spikes(ms). Så test og se, er din pc stabil med ditt 350W, bruk. Får du en ustabil pc skift. Endret 22. november 2007 av Tom H. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Må dessverre skuffe noen av dere ved å si TULL, TULL og atter TULL! Jeg sitter her med ATI Radeon X1950 Pro 512MB GDDR3 og en 350w jalla-strømforsyning. Antall watt en strømforsyning kan yte sier ikke alt, når det gjelder skjermkort har det mer å si hvor mange ampere den klarer å levere på 12V-rail. Har kjørt det slikt i over et halvt over uten så mye som antydning til problemer. Det funker ja, men om skjermkortet blir undervolta så er ikke det bra for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå