loggdeginn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei alle sammen. Jeg har en liten hobby som går ut på å samle på dårlige filmer, helst skrekkfilmer. Jeg mener altså filmer som er så dårlige at de blir veldig komiske. Som for eksempel "Ice Cream Man", "Killer Cat" eller "Troll 2". Cheesy filmer er best! Har dere noen andre titler å ambefale meg? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Litt av en hobby Se Jaws 3 eller haisommer som den heter på norsk. Effektene i den er helt latterlig! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 The Story of Ricky Er jo sykt morsom. Og ganske tragisk lagd, hovedfiguren varierer faktisk fra å hete Riki-Oh og Ricki-Ho. Det er så mye med denne filmen som ikke gir mening, "fangene" i fengslet for eksempel som går fritt å gjør hva de vil. Og statistene i denne filmen er noe av det morsomte jeg har sett, alt de gjør er å stå i bakgrunnen og peker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kanskje dette er noe for deg? Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mange fine dålige filmer her Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) "Killer klowns from outer space" er perfekt for deg Endret 22. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Roug Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bad Taste av Peter Jackson, med et budsjett på rundt 100 dollar trur jeg det var, å alle skuespillere naboer og bekjente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå