loggdeginn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg er en 17 år gammel gutt som noen ganger drømmer om å være med min søster på 22 år eller mine søskenbarn på 16 og 14 år. Det er kanskje litt flaut for noen å snakke om, men jeg vil høre deres meninger og temeat. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vel meg bekjent er det ikke noe så lenge du bare drømmer om det Søskenbarn er vel lovlig mener jeg å tro, men personlig mener jeg det blir "litt rart" Men nå er ikke noen av mine søskenbarn akkurat sexbomber heller så...... Lenke til kommentar
loggdeginn Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg må si meg uenig. Det burde jo være fullt lovlig å ha samleie med enten min mor eller søster hvis begge virkelig vil. Kommer selvsagt an på alder da. Jeg tror man er gammel nok når man er 15. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg må si meg uenig. Det burde jo være fullt lovlig å ha samleie med enten min mor eller søster hvis begge virkelig vil. Kommer selvsagt an på alder da. Jeg tror man er gammel nok når man er 15. Samleie med din mor? det er å dra den altfor langt.. Det er bare ekkelt. Ville holdt meg unna søsteren min og. Lenke til kommentar
Geirgeri Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg er helt enig med at man burde kunne ha sex med sin egen familie. Jeg har selv ønsket å ha samleie med med mormor og skjønner ikke hvorfor dette skal være ulovlig. Lenke til kommentar
loggdeginn Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Kjærlighet har ingen grenser. Hvis jeg vil ha samleie med noen. Enten det er søsteren, moren min eller katten og hunden min(som jeg har erfaring med) så burde jeg få lov til å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kaffen i vranghalsen! Hvordan klarte du å ha samleie med katten din? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dere er faen så patetiske at jeg må le litt. En moderator kommer til å stenge posten, men i mellomtiden må jeg innrømme at jeg har fått meg en god latter. Hvem kan loggdeginn være? God ettermiddag, Stephen! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette virket bare jevli useriøst... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tror det bare ikke er lov til å gifte seg med søsken med sex kan de ha om det er frivillig, bare la dem holde på. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette virket bare jevli useriøst... Det er det. Bare bullshit, tro meg. Lenke til kommentar
Geirgeri Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette virket bare jevli useriøst... Men kommentaren din derimot er vanvittig seriøs. "Jevli" Good shit. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Ja, hindre for guds skyld ikke de små. Edit: Fulgte opp Rakib Endret 22. november 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
erod Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jeg må være ærlig jeg Blir kåt av denne samtalen, Jeg får heilt stå når det er snakk om Sex og samleie, Men katter å hunder skal holdes utenfor her, samleie med Mor går ikke ann , men om det er snakk om ste mor er det heilt okej, har en venn i klassen som hetter steffen jeg har hatt samleie med ste moren hans ser ikek noe gale med det eller? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette virket bare jevli useriøst... Men kommentaren din derimot er vanvittig seriøs. "Jevli" Good shit. Jeg beklager skrivefeilen.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er neppe tilfeldig at tre av brukarane med dei mest "kontroversielle" innlegga har same IP-adresse, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg