phax Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tjohau. driver og lager julekalender til dama, men fantasien begynte og skrante etter en 6-7 gaver. Så trenger litt hjelp. Tips til små, billige gaver. Gjerne romantisk, morsomme, litt fantasifull eller rett og slett udødelige klassikere. Alt taes imot med et smil. Dere har 8 dager på dere, starting now! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 - Kaffekoppen på Hydro - Duftelys eller andre pyntelys - DVD - Pondusboka, Nemi - Julepynt - Ring, smykker etc - Såper, shampo etc - Hårbørste - Sjokolade - CD - Sokker - Teppe - Bilde av dere to innrammet - Gavekort - Sånn liten bok med kloke ord i - Vin Kanskje ikke så små og billige alt men Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor gammel er hun? Såpe eller shampo blir de alltid glad for Bildealbum med bilder av dere to Romantisk komedie Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hun er 21. Mange dyre forslag her, ikke det at jeg er kjip men 24 gaver til hundre kroner blir endel å bruke på julekalender.. Men fikk noen ideér nå så bare komme med flere forslag! Endret 22. november 2007 av phax Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 godteri kanskje? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 godteri kanskje? Godteri er en selvfølge, litt søtsaka må man nesten legge med i de fleste gavene, også er planen å bare fylle ut alle tomhullene i kalenderen med mere godteri. Godteri er backup planen min for å si det sånn! Lenke til kommentar
nettii Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hjerteklubber lovehearts love you kopp med bamse i(masse slike på f.eks europris til 10kr) ta en tur på h&m,der er alltid en disk med masse småflasker av div til en 10kr stk armband av perler(billigt) et sjølvlaga dikt til henne :!: hobbysett(scrapbook,lage smykker,lage såper,brodieri)av det som måtte intrisere henne.så kan nå du gje hinne en ting av det kvar dag) hehe..... en ting eg hadde likt en dvd av bilder av dere to,som du har satt sammen...med songen dokka på ei rose en engel billig smykke ta deg en tur på litt billig butikker so får du sikkert mange ider lykke til....ps veldig søtt gjort av deg Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) avstøpning av din egen penis? som mr skau gjorde. til de lange dagene/nettene når du er bortreist som metalheart sa, bildealbum er alltid en vinner. hvilken type interesser har fruen din? matchende sett med sokker, skjerf, lue etc? gi henne 1 del hver dag Endret 22. november 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 hobbysett(scrapbook,lage smykker,lage såper,brodieri)av det som måtte intrisere henne.så kan nå du gje hinne en ting av det kvar dag) hehe..... en ting eg hadde likt Det var ikke dumt du! Scrapbook greier liker hun, så det var et godt tips. avstøpning av din egen penis? Clone-A-Willy kit, 399,- vet ikke heeelt om den gjør seg i julekalenderen da, men er jo en morsom sak. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Dildo er nok det beste Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Dildo er nok det beste Ja en ny en hver dag? Da hadde hun nok blitt glad! Tror jeg har rundt en 10 gaver igjen nå, så det går fremover, sakte men sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå