Gå til innhold

Nå er priskrigen her!

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, har ikke 40gb versjonen minnekortleser. Da tror jeg ikke jeg kan kjøpe den. :!:

2 istede for 4 usb-kontakter spiller heller ingen rolle. Det er vel kun HDD som skal kobles til uansett. Høres veldig bra ut som nedgraderinger for prisen. For meg innebærer dette igrunnen ingenting. Har en PS2 her hjemme hvor jeg er etter endt studenttermin. Dessuten har jeg ingen intensjon å spille de gamle PS2 spillene.

Til slutt, jeg liker ikke skytespill annet enn GTA. Kan dere anbefale noen gode spill til PS3?

Endret av Badfellah
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte også 40gb utgaven, har ikke angrett ett sekund :)

Assassin`s Creed og Uncharted: Drake's Fortune™ skal vist være veldig gode spill. Skal selv kjøte meg Uncharted tror jeg. Ellers er cod 4 å anbefale, men det er jo skytespill da..

Ååå, gleder meg så sinsykt til gta iv kommer :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

En annen forskjell mellom PS3 60GB og PS3 40GB er at sistnevnte bruker ca 60W mindre strøm, og utvikler dermed mindre varme. Dermed er det jo ganske logisk at den også støyer noe mindre, siden det ikke trengs like kraftig kjøling av systemet.

http://www.psu.com/Sony-confirms-that-40GB...a0001764-p0.php

Hadde forøvrig tenkt å vente med PS3-kjøp til det kommer en pakke der den medfølgende håndkontrolleren har vibrasjon (i ren protest - hadde ikke lyst til å betale 5 øre for den medfølgende rumble-løse håndkontrolleren), men når prisen kom helt ned til i underkant av 3000,- inkl frakt ble fristelsen for stor til at jeg gadd å vente. :p

Dermed er 1 stk PS3 på vei til meg i posten. Valgte 40GB-utgaven selv, da 60GB-utgaven (selv pakken med 2 spill + ekstra håndkontroller) ikke tilbyr noe jeg kommer til å savne i tillegg til at den trolig støyer litt mer. Og siden den også koster mer ble jo valget veldig enkelt. :)

Lenke til kommentar

Veldig bra pristilbud akkurat nå. Blir nesten fristet til å kjøpe en. Det som stopper meg er at det egentlig bare er et spill som jeg har skikkelig lyst på, Ratchet & Clank. Hadde jeg hatt en HDTV hadde det vært enklere med tanke på Blu-Ray. Akkurat nå så er de spillene jeg har lyst på akkurat nå enten på 360 eller wii. What to do, what to do...

Lenke til kommentar
Veldig bra pristilbud akkurat nå. Blir nesten fristet til å kjøpe en. Det som stopper meg er at det egentlig bare er et spill som jeg har skikkelig lyst på, Ratchet & Clank. Hadde jeg hatt en HDTV hadde det vært enklere med tanke på Blu-Ray. Akkurat nå så er de spillene jeg har lyst på akkurat nå enten på 360 eller wii. What to do, what to do...

Da hadde jeg skaffet meg en HD-ready TV først. Ingen vits å spille på en sånn stor gammel TV spør du meg, husker ikke hva de heter. :p F.eks på PS3 prøve jeg på pappan min sin TV for å sjekke forskjellen mellom min HD-TV å hannes gamle 32"....Huge different! Så TV først, så 360, PS3 eller Wii etterpå. Har hørt Wii ser bedre ut på vanlig TV men hos meg ser det veldig bra ut uansett. :p

Lenke til kommentar

Hadde planer om å kjøpe en Wii i julegave til min 8 år gammle sønn (han har en ps2 fra før).

Men når man nå får en Xbox 360 til under 2500, er vel en Wii nå totalt overpriset?

Lurer på om jeg skal vente til nærmere jul for å se om prisen på Wii også faller, eller om jeg bør kjøpe en Xbox eller PS3 mens de er å få tak i til disse prisene.

Lenke til kommentar

Må si jeg begynner å vurdere ps3 nå ja. Når e det rumble kommer?

Nå er siste konsollen jeg har hatt ps. Så jeg er ikke helt sikker på hva man kan gjøre med ps3 annet enn spillingen. Noen som kan fortelle litt? Sånn jeg har forstått det, så blir det flerer og flere muligheter. (såklart) :)

Hvordan fungerer multiplayer forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...