Gå til innhold

Nå er priskrigen her!

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg hadde nok selvkontroll til å ikke kjøpe PS3 med en gang den kom. Passet fint med dette priskuttet, det første spillet jeg har lyst på til PS3 er nemlig kommet (i USA)

Er også veldig glad for at Sony introduserte 40GB versjonen, som er perfekt for meg. Jeg spiller aldri gamle spill, hvis jeg vil det er det bare å bruke PS2en min, pluss 40GB er mer enn nok diskplass for meg (har ikke fylt opp min 20GB 360 enda og har hatt den over 1 år). Har heller ikke noe å bruke med minnekortlesere eller USB for den saks skykd.

PS3 40GB og Uncharted bestilt! :D

Lenke til kommentar
Ikke mye som hindrer meg i å kjøpe min andre PS3 nå, perfekt med en hjemme og en på hybelen så jeg slipper å ha den med frem og tilbake hele tiden. Kansje det hadde gjort seg med en på soverommet også :hmm:

Hehe, har man penger så har man penger:) Hadde heller brukt penga på noen gode spill :)

Lenke til kommentar

Akkurat til dette sekund, har jeg vært bestemt på Xbox360, men må vel bli PS3. Glad for en trygghet at den ikke ryker. Xbox360pro med HDMI koster jo omtrent det samme som 40 gb versjonen.

Jeg trodde PS3 versjonen med 40gb var en drittversjon av PS3. :ph34r:

Er det sant at den eneste forskjellen er 20gb harddisk(ubetydelig for meg) og støtte for PS2? Er dette den eneste forskjellen?

Hvis så er tilfellet, vil jeg nok ta en 360 vending ifra Xbox til PS3. (Håper dere liker ironien rundt bruk av 360).

Den andre 60gb versjonen som koster 1000kr under alle andre, dvs 4000 en plass, er fristende. Men, ikke spillene! Hva skal jeg med to spill jeg ikke vil ha? Pluss det er ikke på lager, så kommer vel aldri inn igjen.

Hvor burde jeg kjøpe PS3 hvis 40gb versjonen kun har disse to forskjellene?

Lenke til kommentar
Ikke mye som hindrer meg i å kjøpe min andre PS3 nå, perfekt med en hjemme og en på hybelen så jeg slipper å ha den med frem og tilbake hele tiden. Kansje det hadde gjort seg med en på soverommet også :hmm:

Hehe, har man penger så har man penger:) Hadde heller brukt penga på noen gode spill :)

Nå har jeg allerede alle spillene jeg regner som gode som har kommet ut foreløpig, mens resten er i bestilling, så da kan jeg likegodt bruke kronene jeg får til overs på en ekstra konsoll eller 2 :p

Lenke til kommentar

Forskjellen på ps3 40gb og 60 gb ( utenom at det følger med 2 spill og en extra kontroll) er at man ikke kan spille ps2 spill på 40gb, den har selvsagt 40gb harddisk istedet for 60gb, den har 2 usb kontakter istedet for 4 og mangler minnekortleser i front. Enkelte påstår forresten at ps3 40gb støyer mindre en 60gb :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...