edds Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei folkens, Ville bare informere til de som ikke har fått det med seg at Kaizers Orchestra spiller i Oslo i mars neste år. Dette er den andre (correct me if I'm wrong) konserten i turnéen som følger det nye albumet, som kommer 28. Februar. Andre Kaizersfans som har tenkt seg dit? Billetter er lagt ut for salg. Edds Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Var en herlig konsert i Bergen igår. Varte vel i 2timer. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skal spele i Sogndal i kveld. Reknar med at det blir bra. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Forbanna 18.års grense. Jeg er ikke sint, mest frustrert og trist. Serlig når venner av meg var der og så dem i går og forteller hvor bra det var. Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Herlig konsert! (ikke for å gni det inn, Snobjorn. Er heller ikke 18. ) Gleder meg til å se de igjen til høsten eller sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå