Henry9 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skal på feri i julen så alle i familien sier at jeg må skrive en ØNSKELISTE... over hva jeg ønsker meg da selvfølgelig! Jeg ikke helt sikker på når de bra spilla kommer ut? Jeg har 360 & PS3 ! feks: Det Kane og Lynch?? Kommer det nå før Jul? Tekken 6, Devil may Cry4 ?? De kommer kanskje i 2008? De nye kontrollene til Playstation3 kommer de før jul?? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sjekk utgivelseslista til Gamer. Den finner du på forsiden. Kontrollene kommer ikke i år, etter hva jeg har fått med meg. De er dog sluppet i Japan. Kane and Lynch skal vel komme nå i slutten av november. Er ikke helt sikker på datoen, men folk som har bestilt har begynt å få det. Ta en titt på utgivelseslista, du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Mass Effect Kane & Lynch Blacksite: Area 51 NFS Pro Street SOF: 3 der har du noen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Guitar Hero 3. Har du CoD 4 og Halo 3? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Uncharted: Drake's Fortune til PS3 kanskje? Og CoD4 kanskje? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Blir det PS3 på meg skal i hvert fall Uncharted og R&C inn før jul. OT: Noen som vet hvor lenge Elkjøp kjører 3k-tilbudet? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Blir det PS3 på meg skal i hvert fall Uncharted og R&C inn før jul. OT: Noen som vet hvor lenge Elkjøp kjører 3k-tilbudet? Helt til Jul etter hva jeg leste på Itavisen Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) http://tothegame.com/ har alt du trenger å vite. Velg konsollen din, trykk på "release date" og du har en sortert liste etter når spillene kommer... Endret 23. november 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå