ironduke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har en SE M600i og jeg prøver å installere et program som ligger på en nettsida. Installasjonsfilen er av type .sis og jeg prøver å bare åpne linken, men da er det akkurat som om nettleseren tror det er en nettside og viser masse rare tegn. Hvordan kan jeg få lagret filen og kjørt den slik at programmet blir installert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg har en SE M600i og jeg prøver å installere et program som ligger på en nettsida. Installasjonsfilen er av type .sis og jeg prøver å bare åpne linken, men da er det akkurat som om nettleseren tror det er en nettside og viser masse rare tegn. Hvordan kan jeg få lagret filen og kjørt den slik at programmet blir installert? Er ikke helt sikker, har bare hatt min M600 i noen få dager, men likevel: Tror du først må lagre filen på telefonen og deretter bruke telefonens funksjon for å installere programmer. Den finner du på kontrollpanel, annet, installer. Endret 22. november 2007 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå