eiliv90 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hei, jeg og noen klassekamerater jobber med et filmprosjekt nå. filmen skal sendes inn til amandus og jeg trenger musikk til filmen, jeg trenger noe trist og depresivt. kanskje litt rolig emo musikk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Emo musikk er for det meste mer sytete enn trist. Uansett, Trip Hop har mye melankolsk. Sanger fra Massive Attack - Mezzazine ble brukt på veldig mange filmer på 90-tallet. Med grunn. Ellers så ville jeg sjekket ut klassisk/symfoni-musikk. Det er en grunn til at det blir brukt mye i filmer. Endret 22. november 2007 av TLZ Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hans Zimmer - Tennesse Og kanskje noe fra Halo 3 the original soundtrack? Får klump i halsen når jeg hører på det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Damien Rice - 9 Crimes Typisk deppe/trist til film. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Det er muligens en ide å finne ikke kopibeskyttet musikk hvis dere har forhåpninger om å få den vist offentlig, bare et tips. Endret 22. november 2007 av athorb Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er muligens en ide å finne ikke kopibeskyttet musikk hvis dere har forhåpninger om å få den vist offentlig, bare et tips. all musikk er beskyttet av åndverksloven så lenge det ikke er sagt at det er fri for bruk, så du må nesten spørre om tillatelse fra alle. Skjekk clara.no for informasjon angående det, kanskje det hjelper! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nei, du kan laste ned musikk hvor komponisten er død for minst 70 år siden eller noe. Dette innebærer da at du må spille det inn selv, eller at noen spiller det inn uten å kreve noe. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kommer litt an på hvilken sjanger filmen er, da, men her er noen tips i hvert fall: Live - Overcome Goo Goo Dolls - Iris Snow Patrol - Run Snow Patrol - Chasing Cars Snow Patrol - You Could Be Happy Jimmy Eat World - Hear You Me Jimmy Eat World - Kill Paolo Nutini - Rewind Moby - Why Does My Heart Feel So Bad Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kommer bare på en låt i farta,men den er allerede brukt i en annen film. Gustavo Santaolalla med "Do we lose 21 grams".. Lenke til kommentar
eiliv90 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 veit at vi må ha rettigheter osv.. men ikke om det kommer fra urør. og ikke så stress å få rettigheter heller. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Johnny Cash sin versjon av hurt.. Den er ganske trist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå