Gef Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg skal snart få meg ADSL fra nexgentel, er det noe spesiellt jeg må gjøre får å få ADSL'en opp gå? Må jeg kjøpe noe ekstra? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nettverkskort. Ellers skal allt være i pakka. Er det langt fra pluggen i veggen til maskina må du kjøpe lang kabel. Enten kryssa TP fra boksen til nettverkskortet eller "vanlig" fra veggen til boksen. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Må man bruke hoved telefon inngangen i huset til å koble til ADSL boksen? Eller er det samme hvilken ingang man bruker i huset...vi har jo ikke noen boks eller noe til linja vårs så...har hørt noen som babla om noe slikt... :-? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Må man bruke hoved telefon inngangen i huset til å koble til ADSL boksen? Eller er det samme hvilken ingang man bruker i huset...vi har jo ikke noen boks eller noe til linja vårs så...har hørt noen som babla om noe slikt... :-? Du må ha en liten boks, en splitter på linja di før den deles ut i huset som skiller datasignal fra telefonsigna. vet ikke om ngt har dette, men det er mest sannsynelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå