Koma Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei, godtfolk! Jeg kjøpte meg BF1942 for en stund siden og oppgraderte patchen idag til v1.3. Tidligere hadde jeg en no cd crack som gjorde at jeg kunne spille uten cden min i cd-rommen. Nå finner jeg ikke no-cd cracken (v1.3) på nettet og tenkte meg derfor å clone originalcden. Jeg har tidligere blitt anbefalt å bruke Clone CD og Daemon Tools. Disse har jeg nå i hende og innstallert. Men jeg klarer ikke å komme forbi sikkerhetsfilene som er Safedisc 2. Jeg klarte det en gang ved å hake av "Fast Error Skip". men denne klarte ikke BF1942 å finne. Fikk bare feilmelding der jeg måtte sette inn den originale cden. Prøvde også å brenne en .iso i Nero uten hell, og Fantom CD. Sistnevnte klarte ikke å lese sikkhetsfilene. Hva jeg gjør galt? Er det noen som har vært i lignende situasjon? P.S. Gleder meg til 6.2. (The Road to Rome) Takker så mye på forhånd. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvorfor skal du kopiere et spill som du har CD til? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hvilken Clone CD har du brukt, gjorde akkurat det samme som du skal igår. Brukte Clone CD 4.0 uten problemer. Hvorfor lage iso av en cd som han har? -Fordi BF1942 bruker dritt lang tid når den bytter map pga. at den skal lese ifra cd'n... Lenke til kommentar
Koma Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Hei! Grunnen til at jeg vil kopiere (lage image) spillet er at jeg vil unngå å sette inn cden hver gang jeg bruker spillet. Ikke noen annet enn det. Dette er kun til personlig bruk. Har du noen råd? Verdsetter all råd og veiledning. Lenke til kommentar
Koma Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Hei, Urban! Jeg brukte 3.3.4.1. Daemon Tools v.3 Versjon 4...hhmmm...må prøve det. Kan det være feilen? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det er fordi at når du kopierer til en annen cd så må du bruke en crack for at spillet skal hoppe over den testen som som sjekker om du bruker en correct cd! No-Cd/Fixed-exe til v1.3 + andre spill kan du for eks. hente på www.gamecopyworld.no. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 CloneCD 4.2.0.2 Data read settings: Read subchannel data from data tracks Regenerate data sectors Audio read settings: Speed: Max Quality:best Read subchannel data from audio tracks Error handling: Fast error skip:on Intelligent bad sector scanner 100 sector skip Alternativer som ikke er nevnt her var ikke merket av. Rippinga tok en god del tid helt i starten, dette er vanlig med safedisc Brukte CloneDrive (eller hva den heter) for å loade imaget. Hvis du bruker Daemon Tools kan det være at du må bruke CCD-fila og ikke CUE-fila for å loade imaget. Lenke til kommentar
Koma Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Hei, folkens! Dere er toppers. Jeg innstallerte Clone CD 4.1.0.1 og nyere versjon av Daemon Tools (326.) Dette gjorde susen. I tillegg takker jeg for linken. Jeg har visst ikke behov for no_cd cracken for 1.3 nå. Takker for all gjelp. Innstillingene til ClonCD 4.2.0.2 skal jeg ta vare på, ved neste oppradering. I morgen kommer BF1942:The Road to Rome :-) Er det noen som kan anbefale noen gode norske servere til BF 1942?Savner å ha landsmenn på laget. Koma Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ah, nå skjønner jeg litt mer her...hehe. BF servere? www.battlefield.no Lenke til kommentar
lekan Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hej! Kan man uden problemer lave en kopi af Command & Conquer Generals med Clone CD også benytte den? Findes der nogle vejledninger til det program? På forhånd tak og jeg håber I kan læse hvad jeg skriver :-) Michael Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hej! Kan man uden problemer lave en kopi af Command & Conquer Generals med Clone CD også benytte den? Findes der nogle vejledninger til det program? På forhånd tak og jeg håber I kan læse hvad jeg skriver :-) Michael prøv med clonyxxl, kommer forbi nesten alle kopibeskyttelser Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hej! Kan man uden problemer lave en kopi af Command & Conquer Generals med Clone CD også benytte den? Findes der nogle vejledninger til det program? På forhånd tak og jeg håber I kan læse hvad jeg skriver :-) Michael prøv med clonyxxl, kommer forbi nesten alle kopibeskyttelser Hvor kan jeg finne det programmet? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Med G Noen som her vet åssen det programmet fungerer, skjønner ikke en blær av den jo...... Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Dette er vel ikke.no warez forum? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Dette er vel ikke.no warez forum? Vel det er ikke snakk om noe warez greier her.. Jeg har kjøpt orginalen av spillet.. vil bare ta backup av cd`ene til spillet itilfellet det skulle bli riper osv på dem etterhvert, da bruker jeg heller dem istedenfor å kjøpe en ny! Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Prøv å bruk ,Blind write,det skal ta det meste. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvorfor skal du kopiere et spill som du har CD til? Så man slipper å ta inn og ut cd'en hele tiden.. *daah* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå