Joachim_F Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Activision og RedOctane saksøkes på grunn av en låt i Guitar Hero: Rock the 80s. Pluss: Gode nyheter for musikalske Halo-tilhengere. Les mer Endret 22. november 2007 av Joachim_F Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde tenkt å skaffe meg Rock Band, men vhis Guitar Hero 3 får Halo themet inn i samlingen blir det jo bare verre.. Argh! Kunne ikke Halo havnet i klørne til Mtv? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja de peeenga, ja de peeenga...osv... Om det er hold i denne påstanden, kan vel alle som har "As made famous by..." i Guitar Hero, grunn til å saksøke, vel? Og det er vel en del band... Jævla lavmål av denne gruppa. Vær glad flere kan høre sangene deres! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fy faen, så tragisk. Er penger det eneste som går i folks hoder nå for tida eller? Så, de vil heller ha penger, enn det faktum at flere får oppleve musikken deres. Og i tillegg vil de ikke ha noen sammenheng med spillet. Vel, jævlane godkjente at de skulle lage coverlåt av sangen, og nå saksøker de de for det? Nei, tragiske folk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Burde det ikke være sånn at bandet som spilte originalversjonen får høre coverversjonen og godkjenne den før den blir puttet i spillet? Uansett, dette er bare grådighet fra et band som føler at de ikke tjener "nok" penger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Burde det ikke være sånn at bandet som spilte originalversjonen får høre coverversjonen og godkjenne den før den blir puttet i spillet? Uansett, dette er bare grådighet fra et band som føler at de ikke tjener "nok" penger. Stonemeister, jeg har en stor stein under senga. Med på å oppsøke The Romancers? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Stonemeister, jeg har en stor stein under senga. Og det skal bety? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Stonemeister, jeg har en stor stein under senga. Og det skal bety? Bare oppbevarer den for fun. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 I tilfelle en skulle trenge å "oppsøke noen" ? Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Stonemeister, jeg har en stor stein under senga. Og det skal bety? Jeg skjønte like mye som Stonemeister. Kanskje vi er dumme? oO Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Storstein + grådige drittsekker, you do the math ;o Syns dette var lavmål. Denne gruppa bør aldri si "vi gjør det ikke for pengene", ever. Makan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg